צפו: "הכתום הוא השחור החדש"

טלוויזיה
חדשות טובות למעריצי הסדרה הקומית "העשב של השכן", יוצרת הסדרה, ג'נג'י קוהאן עבדה על דרמה קומית חדשה בשם "הכתום הוא השחור החדש" העוקב אחר אישה צעירה המסתבכת עם החוק עקב סחר בסמים.

צפו: "הכתום הוא השחור החדש"
צפו: "הכתום הוא השחור החדש"

בעקבות העונה הרביעית של "משפחה בהפרעה" אשר החלה את שידוריה בשירות הסטרימינג של נטפליקס, יוצרת הסדרה "העשב של השכן", ג'נג'י קוהאן חוזרת עם סדרה קומית חדשה בשם "הכתום הוא השחור החדש" (Orange is the New Black) אשר תשודר דרך הנטפליקס. הסדרה כאמור עוקבת אחר אישה צעירה הנשלחת לתקופת מאסר של שנה עקב סחר בסמים. הטריילר החדש אשר נחשף לפני כמספר שעות, נותן הצצה על חייה של האישה מנסה לנהל את מערכת היחסים שלה באופן סדיר עם בעלה לעתיד.

הסדרה החדשה מבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קירמן ועוקבת אחר פייפר צ'פמן (בגילומה של טיילור שילינג), אישה צעירה הנדונה לשנת מאסר לאחר שהואשמה בסחר בסמים לצד אלכס (לורה פרפון) שאיתה ניהלה מערכת יחסים אינטימית בשנות ה-90. לפני מימוש המאסר, פייפר נאלצת להשאיר מאחור את חיי הנוחות ואת מערכת היחסים עם ארוסה, לארי (ג'ייסון ביגס) שאיתו הייתה אמורה להתחתן.

הטריילר נפתח עם פייפר החווה פלאשבקים אשר מחזירים אותה אל עברה הלא רחוק שבו היא ידעה לחיות את החיים הטובים ללא גבולות ההנאה וזאת לצד בעלה לעתיד לארי בלום שאותו מגלם השחקן ג'ייסון ביגס. למי ששם לב, בטריילר ישנו קטע המציג את ביגס אשר עושה היכרות בין הוריו לבין פייפר, אשתו לעתיד, דבר אשר מזכיר במקצת את הסצנה המדוברת של מ"אמריקן פאי: החתונה" כאשר הוריה של מישל פלהארטי (אליסון הניגאן) הוזמנו לארוחת ערב, אך במקום הם הופתעו לגלות על שתי חשפניות.



הסדרה בכיכובם של ג'ייסון ביגס ("אמריקן פאי"), קייט מולגרו ("מסע בין כוכבים: וויאג'ר"), נטשה ליון ("אמריקן פאי") ולורה פרפון ("צ'לסי, את שם?"). הסדרת בת 13 פרקים. כמו כן, פרק הבכורה ישודר ביום חמישי, 11 ביולי בשירות הנטפליקס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: "הכתום הוא השחור החדש"
סרטים בקולנוע