וויל סמית' מוותר על "גברים בשחור 4"

קולנוע
וויל סמית', הכוכב ההוליוודי הבלתי נפרד מזיכיון "גברים בשחור", התראיין לאתר "קולידר" ועל-פי הממצאים, עושה הרושם שהוא לא ישוב לגלם את תפקידו של הסוכן J בסרט ההמשך "גברים בשחור 4".

וויל סמית' מוותר על "גברים בשחור 4"
וויל סמית' מוותר על "גברים בשחור 4"

סרטו החדש של וויל סמית' "העולם אחרי" אשר יצא לאקרנים בארצות הברית בסופ"ש האחרון, גרף רווחים בסך 27 מיליוני דולרים והגיע למקום השני בטבלת שוברי הקופות כשבפסגה סרטו של ג'סטין לין "מהיר ועצבני 6". "העולם אחרי" אשר בויים על-ידי מ. נייט שאמאלן ("איירבנדר", "החוש השישי") והופק על-ידי וויל סמית', הוא שיתוף הפעולה שני של השניים כאשר הראשון היה בסרט הדרמה עטור השבחים "המרדף לאושר" שגם בו וויל סמית' ובנו ג'יידן כיכבו כאב ובן.

כמו כן, מדובר בעוד בימוי כושל ובאופן נחרץ של הבמאי מ. נייט שאמאלאן בדומה לסרטיו הקודמים; "נערה במים", "ביום שזה יקרה" ו-"איירבנדר: אווטאר - כשף האויר האחרון". משום מה העובדה שמ. נייט שאמאלאן ממשיך לביים סרטים, לא מרתיעה מפיקים ונותני חסויות שונים שאף ממשיכים לעבוד בצמוד לו כגון אולפני סוני האחראים על הפקתו של "העולם האחרי".

כמו כן, הסרט "העולם האחרי" מתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי ומגולל את סיפורם של סייפר רייג ובנו קיטאי (וויל סמית' ובנו ג'יידן) אשר מתרסקים על פני כדור הארץ לאחר שהחללית שלהם נפגעה ממטאור חולף, השניים, שמגלים כי הם הניצולים היחדים, נדרשים להגיע אל משואת החירום שתחזיר אותם הביתה, אך כשסייפר פצוע ברגלו, על קיטאי לעבור הרפתקה פרועה דרך הכוכב הנטוש ובו יצורים מסתוריים וחייזרים אשר ברחו בעת התרסקותם על הכוכב.



ואם עסקינן בחברת סוני פיקצ'רס אשר בבעלותה זכויות סדרת הסרטים "גברים בשחור", אז יש לציין כי היא החלה את לעבוד על הסרט הרביעי "גברים בשחור 4" בתחילת השנה, אך עם זאת, מתברר שלאור הכישלון שוויל סמית' חווה כתוצאה מהרווחים של הסרט "העולם האחרי" הסופ"ש הראשון, הוא התראיין לאתר "קולידר" וסיפר: "אני חושב שלהופיע בשלושה סרטים {"גברים בשחור"} זה דיי והותר, אני מרגיש שהגיע הזמן לתת למישהו אחר את התפקיד". משמא לא נזכה לראות את וויל סמית' מככב לצידו של טומי לי ג'ונס בעוד סרט המלווה בבדיחות שנונות וללא איכויותיו של וויל סמית'.

נכון לכתיבת שורות אלו, לא ידוע במי סוני פיקצ'רס יחליפו את דמותו של סמית', אך בעינינו יש שני מועמדים אפשריים בהחלט; בנו של וויל סמית', ג'יידן שדווקא הצליח להשלים את פועלו באופן מוצלח במד"ב העולם האחרי". ואילו המועמד השני הוא ג'וש ברולין הזכור היטב מדרמת הפשע "יחידת גנגסטרים" אשר בו הוא הוסיף לרקע העלילה צבע שבלעדיו הסרט לא היה מגיע להצלחה אשר כללה רווחים בסך 105 מיליוני דולרים ברחבי העולם.

בכל אופן, יהיה נהדר לראות את אחד משני השחקנים שציינו בפניכם וזאת בדמותו המשעשעת של הסוכן הממשלתי J שאולי אחד מהם יביא לשינוי משמעותי בהצלחתו של הסרט הרביעי. ולגבי הסרט האחרון "גברים בשחור 3", עד כה הוא היה הרווחי ביותר אשר גרף סכום של 624 מיליוני דולרים, בעוד שכל שלושת הסרטים ביחד הכניסו לכיסם של האולפנים כ-1.6 מילארדי דולרים ברחבי העולם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויל סמית' מוותר על "גברים בשחור 4"
סרטים בקולנוע