קווין קוסטנר נלחם על חייו

קולנוע
מי אמר שביום האהבה חייבים לצפות רק בסרטים רומנטיים? ניתן לצפות גם בסרטי מתח, קומדיה וגם בסרטי פעולה כדוגמת הסרט "מת לחיות ביום טוב" אשר הוקרן ביום האהבה, וכך גם סרטו החדש של מקג' "שלושה ימים להרוג" צפוי לצאת לאקרנים ביום האהבה בשנה הבאה.

קווין קוסטנר נלחם על חייו
קווין קוסטנר נלחם על חייו

כיום, רוב אולפני הסרטים מפיצים סרטים מז'אנרים שונים באותו יום רומנטי נוטף אהבה. בדומה ליום האהבה שנערך בתחילת השנה ובו הוקרן סרטו של ג'ון מור "מת לחיות ביום טוב" בכיכובו של ברוס וויליס. הסרט אומנם לא זכה להצלחה שלה קיוו האולפנים, אך מבחינתם אותו תאריך זכה לכניס להם לא מעט רווחים (כ-8 מיליון דולר).

על-פי דיווחים חדשים סרטו החדש של מקג' ("שליחות קטלנית 4: התעוררות"), "שלושה ימים להרוג" יוקרן בבכורה עולמית ביום האהבה של השנה הבאה. ומי שיככב בתפקיד הראשי הוא לא אחר מאשר קווין קוסטנר שאותו נזכה לראות על מסכי הקולנוע בשבוע הקרוב בסרטו המדובר של זאק סניידר "איש הפלדה" בו קוסטנר יגלם את אביו המאמץ של קלארק קנט/סופרמן, ג'ונתן קנט.



כמו כן, הסרט "שלושה ימים להרוג" עוקב אחר איתן ראנר (קווין קוסטנר), סוכן בשירות חשאי המחליט לעזוב את חייו הבודדים כדי לחדש את מערכת היחסים עם משפחתו המנוכרת וזאת לאחר שהוא מקבל חדשות רעות שלפיהן הוא גוסס ממחלה סופנית. אך עם זאת, הדברים סיכויו לחיות משתנים כאשר הסוכנות החשאית אשר בה הוא עובד מציעה לו תרופה ניסיונית בתמורה לעסקה הכוללת את משימתו האחרונה, אבל אותו סוכן בקרוב יבין שהמשימה האחרונה שלו היא בהחלט תהיה כזאת מאחר וכלולים בה מחבלים ידועים לשמצה.

לצידו של קוסטנר יככבו הכוכבת הלוהטת אמבר הרד ("יומן הרום"), קוני נילסן ("החוש המושלם"), ריצ'רד סאמל ("קזינו רויאל"), רופרט וין-ג'יימס ("פופולרית") ועוד. התסריט נכתב על-ידי לוק בסון ("האלמנט החמישי") בשיתוף עם עדי האסק ("מפריז באהבה").
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קווין קוסטנר נלחם על חייו
סרטים בקולנוע