קורטני קוקס ודיוויד ארקט התגרשו באופן רשמי

רכילות
קורטני קוקס ודיוויד ארקט התגרשו באופן רשמי
קורטני קוקס ודיוויד ארקט התגרשו באופן רשמי

כוכבת הסדרה הקומית "חברים", קורטני קוקס ובעלה שחקן הקולנוע דיוויד ארקט ("צעקה 4") סיימו את שלבי הגירושין לאחר כשנתיים וחצי, וכעת מסמכי הגירושין אושרו באופן סופי. מי שהיו לאחד הזוגות האהובים ביותר בהוליווד, נפרדו לאחר כ-11 שנות נישואין. בשנת 2010 קוקס החליטה להתגרש לאחר שהשניים לא הצליחו להביא עוד ילדים לעולם, באשר לקוקס, כעת היא יכולה להשתמש בשם המשפחה הקודם שלה.

למרות הסיבות לפרידה, קוקס וארקט נשארו ביחסים טובים להפליא, על-פי אתר הרכילות TMZ, לאחר הפרידה של השניים שהתמשכה יותר משנתיים וחצי, הם לא הגישו תביעת גירושין זה כנגד זו, ובנוסף גם הסכימו ביניהם על משמורת משותפת על בתם קוקו (9) ללא שום בעיה או עירוב עורכי דין.

קוקס וארקט הכירו לראשונה ב-1995 כאשר השנים הופיעו על סט הצילומי סרט האימה "צעקה", ב-1999 השניים נישאו באושר ולאחר כ-5 שנים נולדה בתם הבכורה קוקו. ב-2010 השניים הודיעו על פרידתם ותחילת הליך הגירושין באוקטובר 2010. באותו הזמן, הם התחייבו לגדל את בתם המשותפת ומאז נשארו חברים טובים.

"הוא החבר הכי טוב שלי בעולם ואני מאוד אוהבת אותו", אמרה קוקס בזמן שהתארחה אצל אלן דג'נרס בתחילת השנה, "אני ממליצה על גירושין באופן כללי", אמרה בגיחוח והוסיפה, "אבל הוא החבר הכי טוב שלי ושנינו גדלנו והשתננו ואני חושבת שאנחנו מעריכים אחד את השני".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קורטני קוקס ודיוויד ארקט התגרשו באופן רשמי
סרטים בקולנוע