ג'סטין ביבר מסתבך עם החוק

רכילות
לאחר שהתאגרף במאבטח, חשף את ישבנו ואף המשיך לעשות פרובוקציות נוספות ולא מועילות, ג'סטין ביבר מסתבך עם החוק והפעם על נהיגה פרועה בשכונתו היוקרתית, ובין היתר גם ירק על שכנו.

ג'סטין ביבר מסתבך עם החוק
ג'סטין ביבר מסתבך עם החוק

בשנים האחרונות התרגלנו לראות את אליל הפופ, ג'סטין ביבר באור הזרקורים ולא מעט פעמים כאשר עלה בכותרות שליליות עקב צרות שאליהן נכנס. ביבר, שמחזיק בחשבון הטוויטר הגדול ביותר מבין כל הסלבריטיאים השונים עם למעלה מ39 מיליון עוקבים שונים ובעיקר עוקבות, ממשיך להראות לכולם שטעו לגביו בהערצתו, והפעם בצרה חדשה אשר ממנה זמר הפופ מנסה להתחמק.

ג'סטין ביבר והמכונית המבוקשת



על-פי דיווחים חדשים, ג'סטין ביבר וחבריו המופרעים ערכו תחרויות נהיגה בשכונתו היוקרתית, לאחר המעשה השטותי, כוכב ליגת הפוטבול הלאומית קישון ג'ונסון, שכנו של ביבר, הבחין בו בעת נהיגתו הפרועה והחליט לנסוע אחריו עד שעקף אותו ואף חסם את רכבו היוקרתי. לאחר שלא יחל לעשות דבר, ביבר יצא מהאוטו בבהלה ורץ ישר אל ביתו.

זה קרה ביום שני האחרון בשעה 20:00 כאשר ג'סטין ביבר לכאורה נסע בפרארי הלבנה שלו במהירות מופרזת וכל זאת בשכונתו היוקרתיו כשהמהירות המותרת הייתה כ-25 קמ"ש בלבד. קישון ג'ונסון, שכנו של ביבר אשר היה בחוץ בעת המתרחש עם בתו הקטנה בת ה-3, דיי נסער מהנהיגה הלא מוסרית שלו והחליט לדווח על כך למשטרת לוס אנג'לס.

משטרת לוס אנג'לס ניסו למצוא הוכחה לכך שביבר נהג שלא כחוק, אך כשלא הצליחו, הם החליטו לפנות אל הציבור האמריקאי וזאת כדי להראות כי ג'סטין ביבר הוא לא אחר מאשר פושטק עלוב שאינו נענש על העבירות שעבר: "מר ביבר הודיע באמצעות אנשים אחרים שהוא לא נהג במכוניתו באותו ערב מסוכן, אך עם זאת הוא גם לא רוצה להעמיד את הדברים על דיוקם, והוא מוזמן לעשות זאת באמצעות הידברות", סיפר נציג המשטרה למגזין "ניו-יורק טיימס". "הוא צריך לדעת שאם אין לו מה להסתיר, הוא פשוט יכול להגיע אל תחנת המשטרה ולספר לנו במדויק את מה שקרה".

מלבד עדים אחדים אשר טענו כי ראו את ביבר נוסע במהירות מופרזת ואף יורק על שכנו, קישון ג'ונסון, למשטרת לוס אנג'לס לא הייתה מספיק ראיות לכך שביבר עשה זאת. ועם זאת, ייתכן שהוא כן נסע במהירות מופרזת, ומהחשש לאבד את רשיונו, ביבר לא הלך לתחנת המשטרה והודיע להם את שקרה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'סטין ביבר מסתבך עם החוק
סרטים בקולנוע