וויל סמית' מציג: "העולם אחרי"

קולנוע
בסופ"ש האחרון יצא להקרנת בכורה עולמית הסרט "העולם אחרי", הסרט השני שבו מככבים יחדיו וויל סמית' ובנו ג'יידן. הסרט המדע בדיוני החדש הוצג על ידי כוכבי הסרט במהלך מסע הקידום שלו שבמסגרתו הגיעו בני סמית' למוסקבה.

וויל סמית' מציג: "העולם אחרי"
וויל סמית' מציג: "העולם אחרי"

וויל סמית' ובנו ג'יידן, בן ה-14, הגיעו לרוסיה על מנת לקדם את סרטם "העולם אחרי", כדי להציג את הסרט באירוע הבכורה במוסקבה, כשבדומה לשאר העולם הסרט ייצא להקרנות בכורה עולמיות בתחילת יוני.

הסרט "העולם אחרי" שבמקור תוכנן להיקרא "שנת האלף אחרי כדור הארץ" (כשבמקור השם פחות מסורבל: 1000 A.E.) הוא סרט עתידני מדע בדיוני בבימויו של מ. נייט שאמאלאן שנטל חלק גם בכתיבת הסרט. בסרט, כאמור, מככבים וויל וג'יידן סמית' המגלמים גם בסרט דמות אב ובן - סייפר וקיטאיי רייג'. כשוויל סמית' עצמו גם נטל חלק כמפיק ותסריטאי פעיל, כשהסיפור הסרט מבוסס על רעיון מקורי של סמית'. השניים אשר הופיעו יחד כאב ובן לראשונה בסרט הדרמה עטור השבחים "המרדף לאושר", חוזרים לגלם אב ובן גם בסרט המד"ב "העולם אחרי".

כרזת הסרט:



עלילת הסרט: בעתיד הקרוב, האנושות מחליטה לנטוש את כדור הארץ לאחר סדרת אירועים קטטוניים. החברה האנושית מתיישבת מחדש במושבת חלל בשם נובה פריים, הרחק ממערכת השמש. בינתיים, יצורי כדור הארץ ממשיכים להתפתח, ללא התערבות אנושית. 1,000 שנים לאחר נטישת כדור הארץ, ארגון לשמירת שלום בשם חיל הסיירים מתאמן תחת פיקודו של הגנרל סייפר רייג'. תחת פיקודו מתאמן החניך קיטאי, נער מרדן שהוא גם בנו של סייפר, אך אביו רואה בו מרדן שאינו נצמד להוראות, דבר המפריע לו מאוד.

טריילר הסרט:



רעייתו של סייפר, פאיה, אינה רואה זאת בעין יפה והיא מסבה את תשומת לבו של סייפר לכך שבנו מורד בכללים כדי למשוך את תשומת לבו של אביו והיא מייעצת לו לקחת איתו את קיטאי למשימה אל כדור הארץ. אך בדרך לשם, החללית עוברת בשדה אסטרואידים ומתרסקת על כוכב הלכת, כשקיטאי וסייפר נפצעים בתאונה. השניים מבינים כי עליהם להגיע למשואת החירום ועם זאת נאלצים לחצות את הארץ הנטושה בחיפוש אחר עזרה. כאן נתקלים השניים בבעלי חיים מסוכנים השולטים בכוכב הלכת, ובייצור חייזרי שנמלט בעת התרסקותם על כוכב הלכת. במסעם יגלו השניים את הקשר העמוק ביניהם.

וויל סמית' הגיע למוסקבה גם לפני שנה בדיוק, אז הוא הגיע לאירוע הבכורה של הסרט "גברים בשחור 3". הפעם הוחלט לערוך מסיבת עיתונאים לרגל בואו בפארק גורקי במוסקבה ולא במבואת המלון בו הוא משתכן. יחד עם בנו הם עלו על מודל המעבורת "בוראן" שניצבת כאנדרטה במקום.

"העולם אחרי" צפוי לעלות לאקרנים בישראל ב-6 ביוני 2013.

הסרט הקודם בהשתתפות וויל וג'יידן סמית' - "המרדף לאושר":

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויל סמית' מציג: "העולם אחרי"
סרטים בקולנוע