קרוז הולך עד הסוף עם "משימה בלתי אפשרית 5"

קולנוע
טום קרוז, כוכב סרטי "משימה בלתי אפשרי", הודיע כי הוא פורש מתפקידו בעיבוד הקולנועי ל"הגבר מאנק"ל" של גאי ריצ'י לטובת הסרט החמישי "משימה בלתי אפשרית 5".

קרוז הולך עד הסוף עם "משימה בלתי אפשרית 5"
קרוז הולך עד הסוף עם "משימה בלתי אפשרית 5"

מאז שנצפה על מסכי הקולנוע אי שם ב-1996, קרוז חולל נפלאות בז'אנר האקשן והפעולה, הוא נכנס לתפקידו של איתן האנט ואט אט נגלה מולנו שחקן עם איכותי בעל ייחודיות גבוהה. אותו סרט כאמור היה לשובר קופות גדול באותה השנה כאשר גרף כ-457 מיליוני דולרים ברחבי העולם. מאז, קרוז זכה לאהדה רבה בקרב קהל הצופים וחוג מעריציו אשר החל לגדול מיום ליום. לאחר 4 שנים קרוז חזר אל סרט ההמשך "משימה בלתי אפשרית 2" אשר בו הוא המשיך לסחוף אותנו במתח ואקשן עוצרי נשימה. כך היה גם ב"משימה בלתי אפשרית 3", ובסרט האחרון שיצא בסדרה הכה מוצלחת הזו, "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" שרק שיבח את הסדרה הזו, שלא בדומה לסדרות המשכים אחרות שכל סרט המשך פחות מצליח מקודמיו ואף נוחל לכישלון. הפרק החמישי בסדרה צפוי להגיע ב-2015, וכעת מתברר שטום קרוז מוכן לתת את כל כולו לסרט המשך.

כזכור, לפני כחודשיים דיווחנו כי טום קרוז יככב בעיבוד הקולנועי "הגבר מאנק"ל" (The Man from U.N.C.L.E) שעל בימויו יהיה אחראי הבמאי הבריטי-יהודי גאי ריצ'י. באותו עיבוד, קרוז נועד לגלם סוכן חשאי לצידו של השחקן הבריטי ויני ג'ונס היוצאים נגד ארגון פשע אשר עוסק בפעילויות טרור בתקופת המלחמה הקרה. אך כעת מסתבר שלפני ימים אחדים טום קרוז וויתר על התפקיד לטובת ההצלחה הבטוחה של "משימה בלתי אפשרית 5".

כמו כן, קרוז הוא לא היחידי שהפקיר את העיבוד הנ"ל, בתחילה היו אלה ג'ורג' קלוני שהיה עתיד לככב כסוכן וסטיבן סודרברג אשר היה אמור לביים את העיבוד. אנחנו כמובן שמעדיפים את "משימה בלתי אפשרית 5" וטוב שכך, אחרת העניינים לא מתקדמים. לעומת זאת, ההפקה שהייתה אמורה לצאת בסתיו הקרוב נדחתה וכעת העיבוד של גאי ריצ'י" שאחראי על ההצלחה של שתי סרטי "שרלוק הולמס", נדחת בפעם המי יודע כמה.

אתר "הדדליין" דיווח כי קרוז החליט שהוא כבר לא רוצה את תפקידו ב"הגבר מאנק"ל" ובמקום זאת הוא רוצה להתמקד בזיכיון המבוסס על סדרת טלוויזיה "משימה בלתי אפשרית". בעוד שאולפני האחים וורנר תיכננו להוציא לפעול את הפקת הסרט בסתיו הקרוב, קרוז החליט להשתמש בזמן הזה כדי לנצל את מלוא כוחו לתפקידו ב"משימה בלתי אפשרית 5" בתקווה שהוא יתחיל את צילומי הסרט לפני סוף השנה. לסרט החמישי עדיין לא נמצא במאי, אך יש תסריטאי והוא דרו פירס אשר כתב את תסריט הסרט לשובר הקופות שפתח את הקיץ "איירון מן 3".

פרישתו של קרוז מהתפקיד משאירה את אולפני האחים וורנר עם בעיה שלא נגרמת, וכעת, הם חוזרים שוב אל שולחן הדיונים בחיפושים אחר שחקן הוליוודי בעל שם גדול אשר יקח על עצמו את התפקיד, אך הדבר לא פשוט, כי זה כמעט בלתי אפשרי למצוא בימינו כוכב סרטי אקשן כמו קרוז, רק חסר שוורנר ישכרו את שירותיו של ברוס וויליס ועוד סרט ילך לפח. שחקן הקולנוע ארמי האמר אשר צפוי לכבוש את מסכי הקולנוע בסרט החדש "הפרש הבודד", אישר כי הוא לא פרש מתפקידו כפי שקרוז עשה. וככל הנראה גם השחקנית השבדית, אלישיה ויקנדר תככב בתפקיד הנשי הראשי ב"הגבר מאנק"ל".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קרוז הולך עד הסוף עם "משימה בלתי אפשרית 5"
סרטים בקולנוע