אמה רוברטס הצטרפה ל"סיפור אימה אמריקאי"

טלוויזיה
אמה רוברטס אשר כיכבה לצידו של פרדי היימור בסרט הדרמה "סטטוס: ידידים", הצטרפה לעונה החדשה של "סיפור אימה אמריקאי" של רשת הכבלים FX.

אמה רוברטס הצטרפה ל"סיפור אימה אמריקאי"
אמה רוברטס הצטרפה ל"סיפור אימה אמריקאי"

השחקנית בת ה-22 אשר מוכרת בזכות תפקידיה המצליחים מסדרת הטלוויזיה של ערוץ ניקולודיאון "לא מדהימה", ומסרטו של אנדרו פלמינג "ננסי דרו", תככב בעונה החדשה של סדרת האימה המצליחה "סיפור אימה אמריקאי" אשר חודשה לעונה שלישית בת 13 פרקים. עם זאת, זו לא תהיה הפעם הראשונה אשר בה רוברטס תככב בתפקיד הקשור לז'אנר האימה אם כי ב-2011 היא כיכבה בתפקיד הראשי בסרטו של ווס קרייבן "הצעקה 4".

הדיווח הגיע מאתר "ההוליווד ריפורטר" אשר דיווח כי בעונה השלישית של סדרת האימה "סיפור אימה אמריקאי" אמה רוברטס תגלם את מדיסון, נערת מסיבות פרועה. נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא נחשפו פרטים על העונה השלישית, אך כל שידוע לנו הוא שכמו בעונות הקודמות, גם העונה הזו תעסוק בסיפור מצמרר אחר והפעם בסוגיית מכשפות.

רשת הכבלים FX גם הפעם הזמינה 13 פרקים לעונה השלישית אשר צילומיה צפויים להיערך בניו אורלינס באוקטובר 2013. בנוסף, מלבד ליהוקה של אמה רוברטס לעונה השלישית אליה יצטרפו גם אנג'לה באסט ("המטרה: הבית הלבן"), פאטי לופון ("פארקר"), גבורי סידיבי ("פרשס"), קטי בייטס ("פיסת גן עדן"), טאיסה פרמיגה ולילי רבי ("כל הדברים הטובים").

בין היתר, אמה רוברטס לוהקה גם לפיילוט החדש של "דליריום", פיילוט העוסק בפנטזיה ומתרחש בעולם שבו האהבה נכחדה. רשת FOX כאמור תזמין עונה ראשונה רק במידה והפיילוט יקבל ביקורות חיוביות ואחוזי רייטינג גבוהים. בפיילוט לצידה של רוברטס יככבו ביל קמפבל ("ההריגה"), איאן אנטוני דייל ("הוואי פייב-0"), דארן קאגסוף ("סודות ההתבגרות") וארין סהיל ("אלמנה אדומה").
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמה רוברטס הצטרפה ל"סיפור אימה אמריקאי"
סרטים בקולנוע