מסתמן: זאק בראף גייס 3 מיליון דולר

קולנוע
לאחר כחודש מהשקת פרויקט גיוס הכספים, קמפיין הקיקסטר של זאק בראף הסתיים לפני מספר ימים והתוצאות לא רעות בכלל וזאת למרות שייחל להגיע לסכום האדיר שגויס לפרויקט של "ורוניקה מארס".

מסתמן: זאק בראף גייס 3 מיליון דולר
מסתמן: זאק בראף גייס 3 מיליון דולר

בחודש אפריל האחרון, זאק בראף השיק קמפיין קיקסטר שמטרתו הייתה להגיע לתרומות בסך 2 מיליון דולר אשר יהוו תקציב לסרטו החדש "הלוואי שהייתה כאן" המהווה המשך ל-"גרדן סטייט" שאותו ביים ב-2004. ימים אחדים לאחר השקת הקמפיין, מעריצים רבים תרמו כמיליון דולרים, וכעת, לאחר שהקמפיין הסתיים לפני כמספר ימים, גויסו יותר מ-3 מיליון דולר שאותם תרמו כ-46 אלף מעריצים חסודים.

את הקמפיין הנ"ל, זאק בראף החליט להשיק לאחר ההצלחה האדירה של פרויקט גיוס הכספים של "ורוניקה מארס" אשר הושק על-ידי השחקנית קריסטן בל ויוצר הסדרה רוב תומאס. המטרה של השניים הייתה להגיע לתרומות בסך 2 מיליון דולר, וכך זה קרה לאחר שלושה ימים בלבד. בסיום הקמפיין השניים הופתעו לגלות כי למעלה מ-91 אלף מעריצים תרמו יותר מ-5.5 מיליון דולר שבהם כבר החלו להשתמש בהפקת הסרט.

לאחר השקת הקמפיין זאק בראף, הוא ספג ביקורות חריפות על כך שהוא מנצל את מעריציו, בתגובה לכך, הוא אמר שזאת הדרך היחידה שבה הוא יוכל לביים את הסרט על-פי צורת עבודתו ועם שחקנים שהוא יבחר ללהק. כמו כן, ביום שישי האחרון בראף הודיע על סיום הקמפיין לעוקביו בטוויטר ובנוסף גם כתב: "תודה, תודה, תודה אני לא אאכזב אתכם", וגם העלה תמונה שבה הוא הביע את התרגשותו.



"הלוואי שהייתי כאן" עוקב אחר איידן בלום (זאק בראף), אב, בעל ושחקן אשר נאבק על זהותו בכל פעם שהוא נסחף אל תוך עולם פנטזיה שבו הוא גיבור בעל כוחות-על כפי שדמיין בילדותו. עם זאת, לאיידן מתווספת צרה נוספת כאשר אביו החולה אינו יכול לשלם עבור בית הספר הפרטי של ילדיו הצעירים, ולכן הוא מברש מאיידן שילמד את ילדיו בביתו. איידן, שמסכים לכך, מחליט ללמד את הילדים בדרכו שלו ובנוסף הוא גם הוא מגלה מספר דברים על עצמו שלא גילה עד כה.



הסרט "הלוואי שהייתי פה" מבוים על-ידי זאק בראף אשר כתב את התסריט לצד אחיו אדם בראף. בסרט מככבים זאק בראף בתפקיד הראשי ולצידו אנה קנדריק, ג'ים פרסונס, קייט הדסון, מנדי פטינקין וג'וש גאד. צילומי הסרט כאמור יערך בקיץ הקרוב והסרט יגיע אל בתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מסתמן: זאק בראף גייס 3 מיליון דולר
סרטים בקולנוע