ג'רי לואיס שונא קומיקאיות

רכילות
אחד הקומיקאים המצליחים בעולם, ג'רי לואיס אשר הגיע לפסטיבל קאן לצורך קידום סרטו החדש "מקס רוז", החליט לשוב להרגליו הישנים תוך כדי לעג לאותן קומיקאיות שהוא שונא.

ג'רי לואיס שונא קומיקאיות
ג'רי לואיס שונא קומיקאיות

ג'רי לואיס הגיע לפסטיבל הסרטים של קאן שאירע ביום חמישי, שם הוא עשה מסיבת עיתונאים כדי לקדם את סרטו החדש "מקס רוז". זו הייתה הפעם הראשונה שלואיס הופיע בפסטיבל הסרטים היוקרתי בעשרים השנים האחרונות, רוב הראיונות שעבר היו טובים, אבל כאשר לואיס נשאל על דעותיו השנויות במחלוקת לגבי תפקידן של הקומיקאיות בסרטי הקומדיה, הוא השיב "נשים צריכות להישאר מחוץ לעסק הזה".

"אנשים שעושים סרטי קומדיה על נשים זה דבר אחד", אמר לואיס. "אבל כאשר הקומיקאיות משתמשות ביכולת הבידור ומעמידה את המונח קומדיה על סף הכישלון, זה לא צודק, אני לא יכול לראות נשים מורידה את האיכויות הקומיות. אני פשוט לא יכול לעשות את זה".

כשנשאל מי מבין הקומיקאיות האהובים עליו, ענה לואיס בעוקצנות: "הקומיקאיות האהובה עליי הם קרי גרנט ובארט ריינולדס", לאחר שהפסיק לצחוק המשיך לואיס ואמר "אין לי כאלה". ולמי שלא הבין מדובר בשני שחקני קולנוע מאוד מוכרים. קרי גרנט, שחקן קולנוע יהודי-בריטי אשר כיכב בקלאסיקות מצליחות כגון; "צער גידול חיות", "נערתו ששת", "נודעת" ו-"מזימות בינלאומיות". ואילו בארט ריינולדס, שחקן קולנוע אמריקאי אשר כיכב בלמעלה מ-160 סרטים וסדרות טלוויזיה ביניהם; "איש החוק", "לילות בוגי", "הדיוקס קורעים את האזרד" ו-"משימה לחשפניות מתחילות".

כמו כן, זו לא הפעם הראשונה שבה לואיס מקניט קומיקאיות, הוא כבר עשה זאת בעבר כאשר הוא התראיין על ידי שחקן קולנוע מרטין שורט ("יום במלכודת", "אבי הכלה") אל מול קהל הומה אדם ומולו אמר, "אני לא אוהב את כל הקומיקאיות". כשנשאל מדוע, לואיס השיב: "קומיקאיות לא מעליבות אותי, אבל מחזירות את הז'אנר אחורה. לי, כצופה, יש בעיות עם זה. אני חושב עליה [קומיקאית] רק כעל מכונה המביאה תינוקות לעולם".

עושה הרושם שמלבד בעיות עם קומיקאיות, יש ללואיס גם לא מעט בעיות עם נשים, הקומיקאי המצליח היה נשוי פעמיים, בחירת ליבו הראשונה הייתה הזמרת פטי פאלמר אשר ממנה התגרש ב-1980. כשלוש שנים לאחר מכן, הוא התחתן עם רקדנית בת 32 מלאס ווגאס, וכיום יש לו שישה בנים ובת מאומצת.

אגב, בסרט "מקס רוז" ג'רי לואיס יגלם אלמן אשר נזכר בנקודות מפנה ורגעים חשובים בעברו לאחר מותה של אשתו הגורמים לו להאמין כי 65 שנות נישואיהן היו שקר אחד גדול. הסרט כאמור בוים על-ידי דניאל נוח, ולצידו של לואיס יככבו קווין פולאק, קארי ביש, ראנס הווארד, פרד ויליארדו ודין סטוקוול.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'רי לואיס שונא קומיקאיות
סרטים בקולנוע