נמצא היורש של הארי פוטר

קולנוע
בתום 10 שנים להצלחה הגדולה של סדרת הספרים והסרטים המפורסמת של "הארי פוטר", סוף סוף נמצא היורש. שם הספר החדש שיהפוך לסדרה הוא "בית ספר לטוב ולרע" העוסק בבית ספר לכשפים המחולק לצד הטוב, ולצד הרע.

נמצא היורש של הארי פוטר
נמצא היורש של הארי פוטר

בשנים האחרונות סדרת הספרים של "הארי פוטר" הייתה המבוקשת, מפורסמת ואף המצליחה ביותר בעולם, שכמובן הובילה לסדרת סרטים אשר הפכו להצלחה קסטרופלית. עם זאת, לא היה בכלל חשש אם מישהו יכול לרשת את כס המלכות של הארי פוטר, אך כעת מתברר שלהארי פוטר נמצא יורש, ולא סתם יורש. מדובר בסדרת ספרים חדשה המגוללת יריבות בין שתי חברות טובות שבתחילה נחטפות ומובאות לבית ספר המחולק לשני צדדים, הטוב והרע, שהם השניים יאלצו להתמודד עם עתיד גורלן המונח על הכס. שמו של הספר הוא "בית הספר לטוב ולרע", ועל-פי הממצאים הספר זכה להרבה אהדה וכבר הספיק לכבוש את העולם עוד לפני שיצא לאור.

המפיק אשר יקבל את הכבוד להפיק את הסרט הראשון בסדרה הוא ג'ו רות' האגדי, המפיק המהולל עם קריירה ארוכת ההצלחות שאותם כולם מכירים, כמה מהם אפילו היה לשוברי קופות גדולים. למרבה הפלא, רות' מצליח יותר בעבודה על סרטים המבוססים על סיפורי פנטזיה ואת זאת למדנו כפי עשה עם "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון, "שלגיה והצייד" של רופרט סנדרס וסרטו של סם ריימי "ארץ אוז" שהיה לשובר הקופות שפתח את הקיץ. כעת רות' מקבל הזמנות חד פעמית להקפיץ את הקריירה שלו לממדים עצומים ואף להפוך סדרת ספרים חדשה להצלחה גדולה בדומה לסדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" מאת ג'יי קיי רולינג ואף יותר מכך.

אתר "הדדליין" דיווח כי בזכויות לעיבוד הקולנועי "בית הספר לטוב ולרע" אשר מבוסס על הספר הראשון באותו השם זכו אולפני יוניברסל לאחר מלחמה כה קשה במכרז. הספר "בית הספר לטוב ולרע" נכתב על ידי הסופר ההודי סומן צ'איינאני שזהו ספרו הראשון בסדרת הספרים שהוצאתו לאור ברחבי העולם יצאה ב-14 למאי ממש לפני כשבוע.

הספר "בית הספר לטוב ולרע" עוסק בבית ספר שאליו מגיעים ילדים וילדות תמימים אשר נחטפים וזאת כדי לאמנם בבית ספר מיוחד הנחלק לשתיים; לצד הטוב שבו לומדים כיצד להפוך לקוסמים טובים, ולצד הרע שבו הילדים הרעים לומדים כיצד להיות מכשפים רשעים. הספר כאמור מתמקד בשתי חברות טובות המכירות אחת את השנייה עוד לפני שנחטפו; סופי ואגתה, שתי בנות צעירות שהוחלפו בייעודן כאשר סופי מתגלה כטובת לב הנשלחת לבית הספר הרע, בעוד שאגתה, אשר מתגלה כרעה, נלקחת לבית הספר הטוב. אך עם זאת החברות של השתיים מתפרקת והן נאלצות להתמודד עם האמת על גורלן הבלתי צפוי.

הטריילר ששוחרר לקראת יציאתו לאור של הספר



כותב הספר "בית הספר לטוב ולרע", סומן צ'איינאני נועד לכתוב את התסריט בשיתוף עם התסריטאית מליה סקוץ' מרמו אשר הייתה אחראית על כתיבת התסריט לסרטו המצליח של סטיבן שפילברג "הוק" משנת 1991 אשר בו כיכבו רובין וויליאמס בתפקידו של פיטר באנינג (פיטר פן) בעוד שזוכה האוסקר דסטין הופמן גילם את דמותו של קפטן הוק הרשע.

לסיכום, סדרת הסרטים של הארי פוטר עשתה הרבה רעש ואף זכתה להרבה הצלחה קופתית בזכותם של מעריצי סדרת הסרטים וקהל הצופים המושבע של הסדרה. סרטי "הארי פוטר" הביאו עמן הרבה תפניות חדשות עם עלילות שנונות ועם שחקנים מופלאים שעשו את העבודתם מעל המצופה, וגם אם היה מדובר בשחקנים המשניים ביותר. עם זאת, הסדרה הגיעה לקצה בקיץ 2011 כאשר הסרט האחרון שהוקרן בבתי הקולנוע היה "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" שהביא לנו סוף טוב ואם כי צפוי. וכעת מה טוב שמביאים לנו סדרה טיפה שונה ואולי תתגלה גם כיותר טובה, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים. והדבר המעניין ומסקרן הוא לדעת מי יהיו הכוכבים החדשים שיכבשו את המסך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נמצא היורש של הארי פוטר
סרטים בקולנוע