חשיפה: סצנה שנמחקה מתוך "האויב בתוכנו: סטארטרק"

קולנוע
במאי שובר הקופות "האויב בתוכנו: סטארטרק", ג'יי.ג'יי. אברמס הופיע בתכנית הטוק-שואו הלילית, "קונאן" בהנחיית קונאן או'בריאן וחשף סצנה שהוסרה בעריכה ובה נראה השחקן בנדיקט קאמברבץ' בתפקיד ג'ון האריסון כשהוא מתקלח, כשלא נראה שהוא נהנה ממנה יותר מדי.

חשיפה: סצנה שנמחקה מתוך "האויב בתוכנו: סטארטרק"
חשיפה: סצנה שנמחקה מתוך "האויב בתוכנו: סטארטרק"

במסגרת קידום הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק", הבמאי ג'יי.ג'יי אברמס התראיין אצל קונאן או'בריאן בתכנית הטלוויזיה שבהנחייתו ובין השאר סיפר על הליכי צילום סצנות העירום בסרט והסכים לחשוף סצנה שהוסרה שלא הוצגה על המסכים בבתי הקולנוע.

אברמס שוחח על מחלוקות שונות שצצו סביב הסצנה בה נראתה אליס איב בתפקיד קרול מרקוס כשהיא עוטה לגופה בגד ים בלבד. אברמס הסביר כי הסצנה היוותה מאזן לסצנת המיטה של קפטן קירק, שצולם נטול חולצה וכי למעשה הסצנה לא עורכה דיה כפי שהיה רוצה, ובכך אישר למעשה דברים קודמים של אליס איב עצמה שאמרה כי אברמס צילם סצנה ובה בנדיקט קאמברבץ' בתפקיד החאן, כשהוא מתקלח. הבמאי חשף בתכנית את הסצנה האמורה, במה שגרר שלל מחיאות כפיים באולפן.

אליס איב בתפקיד קרול מרקוס (מתוך הסרט):



"יש לנו סצנה איתו [קאמברבץ'] שבה הוא ממש עושה מקלחת", התוודה אברמס בפני קונאן במהלך הריאיון, "זה לא בסרט אבל יש לנו את זה. זה אחד הסצנות שחתכנו". בסצנה קאמברבץ' לא נראה שהוא נהנה יותר מדי מהמקלחת. "הוא לא נהנה מהמקלחת יותר מדי", אכן העיר על כך או'בריאן. "זה מקלחת של רוע!" השיב לו הבמאי.

אגב, ישנם דיווחים לא מאושרים על כך כי אברמס צפוי לביים את הפרק הבא בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", בטרילוגיה מחודשת והפעם מבית דיסני, וללא שיתוף פעולה עם ג'ורג' לוקאס, שמכר את הזיכיון לדיסני באוקטובר 2012. הסרט החדש בטרילוגיה המחודשת צפוי לצאת לאקרנים בשנת 2015.

הריאיון של ג'יי.ג'יי. אברמס אצל קונאן או'בריאן לרבות הסצנה שנמחקה:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חשיפה: סצנה שנמחקה מתוך "האויב בתוכנו: סטארטרק"
סרטים בקולנוע