אמנדה סייפריד תככב לצידו של בן סטילר

קולנוע
אמנדה סייפריד אשר כיכבה לאחרונה בסרטו של ג'סטין זקהאם "החתונה הגדולה", לוהקה לסרטו החדש של נוח באומבאך "כשהיינו צעירים" לצידם של בן סטילר ונעמי ווטס.

אמנדה סייפריד תככב לצידו של בן סטילר
אמנדה סייפריד תככב לצידו של בן סטילר

אמנדה סייפירד, הבלונדינית הלוהטת אשר כיכבה לצידה של מייגן פוקס בסרט האימה "הגוף של ג'ניפר", לוהקה לסרטו החדש של נוח באומבאך "כשהיינו צעירים" אשר בו יככבו בן סטילר ("שומרים על השכונה") ונעמי ווטס ("אמהות מושלמות") בתפקידים הראשיים בעוד שבעבר הבמאי שיתף פעולה עם בן סטילר בסרטו "גרינברג" וזו הסיבה שבחר אותו לתפקיד הגברי הראשי, באשר לווטס, בעקבות הצלחתה בסרט "אמהות מושלמות", הוחלט ללהק אותה לתפקיד.

על-פי דיווחי אתר "הדדליין" אמנדה סייפריד הייתה מועמדת פוטנציאלית לככב בסרט לפני כמספר שבועות, אך כיוון שהייתה עסוקה בצילומי הסרט "מיליון דרכים למות במערב", היא לא יכלה להגיע אל שולחן הדיונים בכדי לדון על תפקידה בסרט. כעת, ולאחר שפינתה מזמנה, באומבאך ליהק את סייפריד אשר תגלם אישה נשואה אשר אוהבת להכין גלידות ביתיות.

כמו כן, סייפירד כיכבה לאחרונה בסרטו של ג'סטין זקהאם "החתונה הגדולה" אשר בו כיכבה לצד וותיקי הוליווד כגון; רוברט דה נירו, רובין וויליאמס, סוזן סרנדון ובין היתר לצידם של קתרין הייגל ומארק בלוקס. הסרט כאמור נחל לכישול עקב אי הצדקה של הז'אנר אליו הוא שויך. הסרט היווה כמעין קומדיית נעורים ולמרות שהכוכבים הוותיקים שהופיעו בו. עם זאת, האשמה הייתה על התסריטאי שהוא גם הבמאי, ג'סטין זקהאם שהדבר ההזוי הוא שסרט האחרון שביים היה אי שם ב-2001. נורא חבל.



בניגוד לכך, הבמאי נוח באומבאך הוכיח את עצמו בעבודותיו הקודמות כאמן בכל הקשור לעיצוב דמויות של אאוטסיידרים כפי שעשה זאת בסרטו האחרון "Frances Ha" אשר יצא לאקרנים בשנה שעברה, ולמרות שהוא לא זכה לחשיפה רבה, הסרט זכה להצלחה ובעיקר לביקורות חיוביות מצידם של המבקרים הגדולים של התעשייה. בין היתר באומבאך היה אחראי גם על ההצלחה של "חיים בין השורות", סרט דרמה אשר מתאר משבר גירושין במשפחה נורמטיבית אשר מוביל לתוצאות הרות גורל על התהליך של שני ילדיהם של הזוג המפתחים מערכות יחסים שונות עם הוריהם מזו שהכירו.

באשר לסייפריד, היא מככבת בימים אלו על מסכי הקולנוע (ארה"ב) בסרט האנימציה "הממלכה הסודית" כמדובבת דמותה של מארי קתרין. והשנה היא גם צפויה לככב בסרטם של רוב אפשטיין וג'פרי פרידמן "לאלבייס" אשר הוקרן לאחרונה בפסטיבל סאנדנס וזכה לשבחים רבים. הסרט כאמור עוסק בסיפורה של לינדה לאבלייס אשר נוצלה על-ידי בעלה האלים, צ'אק (ווס בנטלי) שהוביל לניצול מלא מצידם של תעשיית הפורנו שהשתלטה על חייה.

קליפ מהסרט

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמנדה סייפריד תככב לצידו של בן סטילר
סרטים בקולנוע