זאק אפרון מוכר סמים

קולנוע
לאחר שדוויין ג'ונסון (דה רוק) כיכב כסוכן סמוי תחת שירותי ה-FBI, כעת מתברר שזאק אפרון קיבל תפקיד דומה בדרמת הפשע החדשה "בלש ממחלק סמים".

זאק אפרון מוכר סמים
זאק אפרון מוכר סמים

ונסה הדג'נס וסלינה גומז שלאחרונה הופיעו לצידו ג'יימס פרנקו בסרטו של הרמוני קורין "ספרינג ברייקרס" שאגב ממש לא צלח, ניסו לשנות את תדמיתם כ"כוכבות ילדים", אך התדמית נשארה כפי שהייתה. מהצד השני יש את אליל הבנות, זאק אפרון שאף הוא ניסה לשנות את תדמיתו לאחר שפנה לסרטים בתפקידים מאתגרים יותר מסרטי "היי סקול מיוזקל" כגון; הדרמה הרומנטית "בר מזל", סרטו של לי דניאלס "העיתונאי" אשר בו כיכב לצידם של מת'יו מקונוהיי וניקול קידמן שאיתה הופיעה בסצנת סקס סתמית אשר הוסיפה לכישלון הסרט. ואפילו בקרוב מאוד נראה אותו בדרמה המשפחתית "בכל מחיר" שבו הוא יידרש לבחור מהו הדבר החשוב בחייו; חלומו או משפחתו. וכעת נודע לנו כי אפרון יככב בסרט פשע חדש בשם "בלש ממחלק הסמים".

את סרטו של ריק רומן וו "מלשין" אתם זוכרים? בו כיכב דוויין ג'ונסון אשר גילם אב לבן שהופלל באישום סחר בסמים, לאחר המקרה הוא עשה עסקה עם יחידת ה-FBI בשיתוף פעולה כסוכן סמוי שיביא להפללתם של סוחרי הסמים שהפלילו את בנו. לעומת זאת, בסרט "בלש ממחלק סמים" שבו יככב זאק אפרון, שם הוא יגלם תפקיד דומה כאשר אפרון יאלץ לשתף פעולה עם ה-FBI ולהתחזות לסוחר סמים לאחר שנתפס עם תיק מלא בסמים וזאת על-מנת לעצור את המקור.

אתר "הוליווד ריפורטר" דיווח כי כוכב סרטי "היי סקול המיוזיקל" לוהק לתפקיד הראשי בדרמת הפשע "בלש ממחלק הסמים" אשר יופק על-ידי אולפני פוקס. בנוסף נאמר כי הרעיון לסרט החדש שבו יככב אפרון נלקח מסרטו של מייק ניואל "דוני בראסקו" בו כיכבו ג'וני דפ לצידו של אל פאצ'ינו. הסרט כאמור עקב אחר סוכן FBI (דפ) המתחזה לסוחר יהלומים שחובר למאפיונר (פאצ'ינו) כדי להפלילו, אך במקום זאת הוא מזדהה עם כנופייתו של המאפיונר מאשר עם עבודתו. אותו סרט זכה להצלחה רבה ונכלל כאחד מסרטי המאפיה המוצלחים של שנות ה-90 ואפילו כיום.

הסרט "בלש ממחלק סמים" מבוסס על סיפור אמיתי, ועוקב אחר תלמיד צעיר ומבטיח מאוד אשר מסתבך בצרות כה רציניות לאחר שנתפס עם תיק מלא בקוקאין שאותו תכנן למכור במסיבה של חברו. לרוע מזלו הוא נתפס על-ידי סוכני FBI סמויים שאיתם הוא מגיע להסכמה וכדי לא להיכנס לכלא, הוא מתחזה לסוחר סמים כדי ללכוד את המקור. אך האם הוא יעמוד במשימה?

בנוסף, אפרון משתתף בימים אלו בצילומי סרט הקומדיה "Townies" שכבר קיבל את הדירוג R (לגילאי 17 ומעלה), לצידו יככבו סת' רוגן, כריסטופר מינץ'-פלסה, דייב פרנקו (אחיו הצעיר של ג'יימס פרנקו), ורוז בירן. לאחרונה הוא גם סיים את השתתפותו בצילומי הקומדיה הרומנטית "האם אנחנו בדייט רישמי?" ובסרט הביכורים של פיטר לנדסמן "Parkland", שאגב היה אחראי על ההפקת הסרט "סחר אנושי".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זאק אפרון מוכר סמים
סרטים בקולנוע