איך קראו לזה סרט?

קולנוע
כל קשר בין המילה סרט שבשם של הסרט (43) היא מקרית בהחלט. אוסף של כוכבים לוקח את החיים בקלות ומתבזה ללא שום רחמים על הקריירה.

איך קראו לזה סרט?
איך קראו לזה סרט?

כמה שלא הוזהרתי וכמה ביקורות שקראתי לא יכלו להכין אותי לחבילת הטמטום הזאת שאורכה כשעה וחצי. למזלם של האחראים למחדל הזה, הומור השירותים שלי הוא עדיין משהו שלא נכחד ולכן יכולתי לסרט והצלחתי לשרוד אותו בצורה מוצלחת. שוב ושוב אתה שואל את עצמך במהלך הסרט אילו סיבות? איזה כוח? איזה טובות שחייבים שחקנים אלו ואחרים למפיקים ובימאים מאותו דרג נמוך שאחראים להפקת הסרט הצליחו לגרום לכל כך הרבה שחקנים בקנה מידה שכזה לעלות על רכבת הזבל הזאת. לעיתים זה מרגיש כמו במאי מאפיונר שהצמיד אקדחים רבים לרקות רבות של כל אותם השחקנים ואנס אותם להשתתף בניסוי החברתי שלו: לראות כמה אנשים רואים את הסרט ומסיימים אותו עד הסוף ולא משנה מה הם רואים.

אני חייב לומר שבעקבות היותי גבר, שעובדה זו כבר הופכת אותי בעל כורחי לחובב הומור אסלות ידוע, נעניתי לאתגר בשמחה וששון ורציתי לבדוק האם כוחי יעמוד לי בעת הצפייה. מסתבר שעם כל הטרוניות שאני מעלה, עדיין צחקתי מעט בחלקים מסוימים וגיחכתי באי אלו אחרים, אבל שום דבר לא יכול היה לסמא את עיניי ולמנוע ממני את האמת המוחלטת. הסרט בעל השם האקראי "סרט 43" הוא בהחלט אסופה דבילית של המון מגה סטארים שלא הייתה להם בעיה לייצר בור שחור בתוך קורות החיים שלהם כאשר הם בשיא הקריירה במקרים מסוימים ובשלבים אחרים בקריירה במקרים אחרים. העלילה פוגעת בכל כך הרבה אוכלוסיות שצריך לפתוח תיק תביעה גדול בשביל לכסות את כולן.



מלבד בדיחות שירותים ישנה ביקורת שחלקה עצמית ושאינה מתפרשת לשני פנים על הנוער, על הגברים ועל התרבות המחורבנת של היום בעצם הסרט הזה בכלל. הסרט הוא מן קולקציית סרטוני יוטיוב בכיכובם של ההוליוודיים הלוהטים (וגם הקצת פחות לוהטים), שאולי מנסים לשקם, לקדם או לגרום לשלם על הקריירות שלהם.



יש בסרט מן הסמכה או תעודת עניות עבורנו בתור חברה, שאנחנו סופגים את התכנים הללו, שהופכת לחברה אינטראקטיבית לכל דבר ועניין, כזאת שבידור קצר ומהיר יכול להיות הפתרון המושלם עבור בילוי מול הטלוויזיה או המחשב. עצם העובדה שכל כך הרבה שחקנים, אשר חלקם איכותיים מאוד, משתתפים בזבלון הזה היא תעודת עניות עבורם ועבורנו. אבל הנה אני יושב, צופה, סובל ומתחרט, על הרגע בו המציאו את השטות הזאת שלא הצליחה, מלבד קצת בדיחות גסות והמון בדיחות מרומזות קשות, להצחיק יותר מדי וגרמה לי לבושה על החלק שלי בשותפות המביכה הזאת. שוב אנחנו נוכחים לדעת שכאשר יש צורך בסגירת החודש, אין הבדל בין משולמי השכר הגבוה לבין משולמי השכר הנמוך ביותר בשוק. כנראה שיש רבים בכל מיני מעמדות שיעשו הכול בשביל הכסף ולא משנה כמה העניין עשוי להביך אותם בעתיד, כאשר יקומו מפוקחים מאותו טריפ שלקחו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על איך קראו לזה סרט?
סרטים בקולנוע