אמבר הרד במנוסה

קולנוע
שני השחקנים הלוהטים של הוליווד, זאק אפרון ואמבר הרד לוהקו לסרטו החדש של הבמאי הבריטי ערן קריבי "אוטוסטרדה" בו יצטרכו לברוח מבריונים אכזריים.

אמבר הרד במנוסה
אמבר הרד במנוסה

טיולים רגליים באירופה היא מסורת האירופית בת מאות שנים, וכעת, שני השחקנים הלוהטים של הוליווד הולכים להיות חלק מאותה המסורת. זאק אפרון ואמבר הרד בקרוב יצאו למסע או יותר נכון למנוסה מבריונים רוסים בעודם תקועים באוטוסטרדה - שמו של הסרט. מדובר במותחן העוקב אחר תרמילאי אמריקאי (זאק אפרון) אשר חופשתו הופכת לאסון כאשר הוא מצטרף לכנופיה טורקית שממנה בהמשך דרכו יצטרך לברוח. את חברתו האמריקנית הנכללת במסע הבריחה, תגלם השחקנית הלוהטת אמבר הרד שבקרוב תככב על מסכי הקולנוע במותחן "פרנויה" לצידו של ליאם המסוורת'.

בראש הפקת הסרט "אוטוסטרדה" עומד הבמאי ערן קריבי עם מוניטין זעיר, אך נהדר להפליא. ב-2008 קריבי הוציא את סרט הביכורים שלו "שיפטי" אשר זיכה אותו בפרס באפט"א (המקביל לטקס פרסי האוסקר) לבמאי הטוב ביותר. בחודש מרץ האחרון קריבי הביא לנו סרט איכותי נוסף (סרטו השני) "פאנץ' 119" אשר כלל כוכבים כגון; ג'יימס מקאבוי ("טראנס"), אנדראה רייסבורו ("אבדון") ומארק סטרונג ("ג'ון קרטר").

לאחר תפקיד הפריצה של זאק אפרון בסדרת הסרטים המוזיקלית "היי סקול מיוזיקל" של דיסני, אפרון החליט לעזוב את עולם הילדים לטובת סרטי המבוגרים, כפי שעשה זאת בשנה שעברה כאשר כיכב בסרטו של לי דניאלס "העיתונאי" לצידם של מת'יו מקונוהיי וניקול קידמן שאיתה כיכב בסצנת סקס. עוד השנה בחודש ספטמבר, אפרון יככב בדרמה המשפחתית "בכל מחיר" בו הוא יאלץ לעשות את בחירת חייו; להגשים את חלומו או להירתם לעזרת משפחתו בהשגת כספים שאותם הם חייבים למס' הכנסה. בימים אלו הוא גם משתתף בצילומי סרט הקומדיה "Townies" העתיד להגיע אל בתי הקולנוע ב-2014.

הרד לעומת אפרון כיכבה בסרטים יותר פופולריים כגון; "פיינאפל אקספרס", "יומן הרום" לצידו של ג'וני דפ, ובמותחן "מרדף עצבני 3D" לצידו של ניקולס קייג'. בנוסף, היא גם תככב בסרטו של רוברט רודריגז "הריגות המצ'טה" אשר יגיע לקראת סוף השנה. את רוב תפקידיה, הרד עשתה כבחורה שלא מלכלכת את ידיה היפות ואף לא מתפתה לכך. אבל על-פי העלילה, עושה הרושם שלא רק שהיא תלכלך את ידיה הענוגות, אלא תשקע בבוץ ואף תיקבר תחתיו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמבר הרד במנוסה
סרטים בקולנוע