כריסטופר נולאן יביים את "בונד 24"?

קולנוע
לאחר הצלחתו בבימוי הסרט האחרון בסדרת הסרטים של "האביר האפל", כריסטופר נולאן החליט שמגיע לו לעבוד על משהו יותר גדול, משהו כמו "בונד 24", אך האם הוא יעשה זאת?

כריסטופר נולאן יביים את "בונד 24"?
כריסטופר נולאן יביים את "בונד 24"?

אולפני MGM אישרו והכריזו רשמית כי סרט ג'יימס בונד הבא "בונד 24" ייצא לאקרנים בשנת 2016, אך עם זאת עדיין לא נבחר במאי שיוכל ליטול על עצמו את המושכות. בעבר כריסטופר נולאן התוודה כי הוא חובב מושבע של סדרת ג'יימס בונד ובראיונות שונים אף ציין את הסרט "בשירות הוד מלכותה" ( 1969), בתור הסרט האהוב עליו ביותר בסדרה.

על-פי דיווחי ה-Daily Mail, נולאן ניהל מגעים שונים עם אולפני ההפקה על מנת להתחיל לעבוד על הפקת הסרט ה-24 בסדרת ג'יימס בונד, שטרם הוענק לו שם רשמי ובינתיים מכונה בשם "בונד 24". לא ברור עם נולאן ואולפני ההפקה הגיעו לידי החלטה בעניין, אך בנתיים עושה הרושם שנולאן להוט לקבל את תפקיד הבמאי.

למרות שנולאן הודה שהעבודה על סרט בונד תהיה מימוש חלום ועבודת חייו, לא ברור אם יוכל לפנות זמן לצורך הפקת הסרט, מאחר ונולאן כבר עסוק בהפקת הסרט "בין-כוכבים" , עם זאת, הסרט בונד הבא צפוי לצאת בעוד 3 שנים בלבד. אם כי יש לזכור שבעבר נולאן כבר עבד בתנאים צפופים יותר: את סרט המותחן "התחלה" (2010), נולאן צילם במקביל לעבודה על שובר הקופות "עלייתו של האביר האפל" (2012) וכך שייתכן ויוכל להתמקד גם בעשיית בונד הבא, במידה ויאושר מינויו כבמאי.

מסתבר שנולאן מוכן להפשיל שרוולים ולעבוד הרבה יותר קשה משעבד עד כה, וזאת כדי לקבל את תפקיד הבמאי בסרטם של קולומביה פיקצ'רס "בונד 24". נולאן אשר הביא לנו ב-2012 את הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה של "האביר האפל", הצליח בעבודתו לאורך שבע שנים כה ארוכות ביצירת הסדרה כאשר התחיל בהפקת ענק בסרט הראשון "באטמן מתחיל" שאחריו המשיך ל"האביר האפל" שהגיע ב-2008 וכבש את ליבם של הצופים והמעריצים, וכמובן הסרט האחרון אשר הגיע אלינו בשנה שעברה, "עלייתו של האביר האפל" אשר חתם את הטרילוגיה של נולאן עם סוף נפלא שגרם לקהל הצופים להזיל דמעה ולאחר כמספר רגעים לעלות חיוך על פניהם.

עם זאת, הסרט "עלייתו של האביר האפל" לא ממש זכה להצלחה שלה נולאן קיווה, זה קרה בעקבות תקרית הירי שאירע בקולנוע בפרבר אורורה שבקולורדו, שם נהרגו כ-12 בני אדם ונפצעו כ-50 נוספים לאחר שג'יימס הולמס, גבר צעיר כבן 24 הגיע לבית הקולנוע כשעל פניו מסכה המבוססת על פרצופו של נבל "רד סקאל" מהסרט "קפטן אמריקה: האוונג'ר הראשון". בעקבות אותו אירוע טרגי, הסרט גרף בבכורתו (יום שישי, ארה"ב) רק 75 מיליוני דולרים, דבר שקטע את מלוא ההצלחה בקופות.

לסיכום, רובכם הייתם אומרים כי סרטו של נולאן, "התחלה", הוא אולי הדבר הקרוב ביותר לסרטי "בונד", אך עם זאת אנחנו מקווים שבקרוב הוא יעבוד על הדבר האמיתי. וכעת כל שנותר לעשות הוא רק לחכות לדיווח נוסף מאיתנו בתקווה שבו ידווח כי נולאן יקבל את תפקיד הבמאי.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריסטופר נולאן יביים את "בונד 24"?
סרטים בקולנוע