המטרה: ג'רארד באטלר

קולנוע
על-פי דיווחים חדשים עולה כי סרטו הקצר של ריקרדו דה מונטריי מ-2010 יופק בגרסה המלאה על-ידי אולפני יוניברסל הנמצאים בימים אלה במגעים עם ג'רארד באטלר לתפקיד הראשי.

המטרה: ג'רארד באטלר
המטרה: ג'רארד באטלר

"העורב" הוא שמו של הפרויקט החדש של אולפני יוניברסל, ולא, לא מדובר בגרסה חדשה לסרטו של אלכס פרויאס "העורב" משנת 1994, אלא בסרט מדע בדיוני המבוסס על סרטו הקצר של ריקרדו דה מונטריי באותו השם המגולל את סיפורו של כריס בלאק אשר ניחן בכוחות על-טבעיים בדומה לדמויות בסרט "כרוניקה בזמן אמת", ולדמותו של כריס אוונס בסרטו של פול מקגוויגן "פוש".

בתחילה דווח כי לתפקיד הראשי לוהק כוכב הסרט "עיר שבורה", מארק וולברג שלבסוף וויתר על התפקיד אשר ניתן לכריס המסוורת' שלבסוף וויתר על התפקיד. וחבל, התפקיד היה יכול להתאים להמסוורת' כמו כפפה ליד. כמו כן, על-פי דיווחים חדשים ג'רארד באטלר אשר כיכב לאחרונה בסרט "המטרה: הבית הלבן" בניסיון להציל את נשיא ארה"ב, במגעים מתקדמים עם אולפני יוניברסל לקבלת התפקיד הראשי.

במידה ויאושר ליהוקו, הכוכב הסקוטי יככב בדמותו של כריס בלאק, אדם בעל כוחות טלקטזיס המסוגל להזיז חפצים כבדים כגון; פחי אשפה, מכוניות ועוד. דמותו של בלאק נאלצת להסתתר מהעולם החיצוני כדי לחמוק מידיהם של משטרה עתידנית וסוכנים ממשלתיים אשר רוצים להשתמש בו למטרותיהם האישיות. וכדי לא להשאיר אתכם במתח רב, מצאנו את הסרט הקצר שיתן לכם טעימה קטנה במה מדובר.



הסרט "העורב" יופק וימומן על-ידי אולפני יוניברסל הוותיקים בשיתוף עם סרטי "Gold Circle" אשר היו אחראים על הפקת הסרט המוזיקלי המהוקצע "פיץ' פרפקט" שהפך להצלחה בין רגע. בין היתר, סרטי "Gold Circle" מפיקים בימים אלו את סרטו החדש של סקוט ארמסטרונג "לחפש מסיבה".

בשנה האחרונה באטלר כיכב במספר סרטים אשר הפתיעו את קהל הצופים, בניהם סרטו של קרטיס הנסון "הגלישה הגדולה במאווריקס", "לשחק עם הלב" וסרטו של אנטואן פוקואה "המטרה: הבית הלבן" אשר פתח את הסרט הראשון לעוד שני סרטים העוסקים בהצלתו של נשיא ארה"ב מטרוריסטים או גורמים אחרים הרוצים בהריגתו. לאלו מכם שעדיין לא צפו או הספיקו, הסרט "המטרה: הבית הלבן" עדיין רץ בבתי הקולנוע השונים בארץ.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על המטרה: ג'רארד באטלר
סרטים בקולנוע