מיקי רורק חוזר ל"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
על-פי דיווחים חדשים סילבסטר סטאלון אישר כי שחקני הקולנוע מיקי רורק וג'קי צ'אן לוהקו לסרט "בלתי נשכחים 3" אשר אחראי על הפקתו וכתיבת התסריט.

מיקי רורק חוזר ל"בלתי נשכחים 3"
מיקי רורק חוזר ל"בלתי נשכחים 3"

לאחר הרבה שמועות שלא זכו לאישוש, סילבסטר סטאלון סיפק פרטים על סרט ההמשך "בלתי נשכחים 3". לדבריו, הבמאי האוסטרלי פטריק יוז ייטול חלק בהפקה וכי מרבית צוות "בלתי נשכחים 2" ישוב לסרט השלישי בסדרה בתוספת ישנה של מיקי רורק וג'קי צ'אן אשר יככב לראשונה בסרטי "בלתי נשכחים.

סילבסטר סטאלון צייץ לעוקביו בטוויטר כי מיקי רורק יככב בסרט השלישי בסדרת "בלתי נשכחים" המצליחה כדי לגלם את דמותו של טול בפעם השניה וזאת לאחר שדמותו נעדרה מהסרט השני בסדרה. נוסף לו ווסלי סנייפס שאישר את השתתפותו בסרט לאחר ששוחרר לאחרונה מהכלא, לצדו ייטלו חלק גם ארנולד שוורצנגר אשר גילם תפקיד מינורי יותר בסרט "בלתי נשכחים 2", ברוס וויליס, דולף לונדגרן, ג'ייסון סטיית'האם וג'ט לי.

כרגע הסרט עדיין בשלבי ליהוק מוקדמים ולא ברור מתי ההפקה תצא לדרך אם כי מקורות טוענים כי הסרט ייצא לאקרנים במהלך שנת 2014. ועד אז, יהיה ניתן לראות את סילבסטר סטאלון וארנולד שוורצנגר משתפים פעולה יחדיו בסרט "תוכנית הבריחה" אשר ייצא לאקרנים בספטמבר הקרוב.

מלבד "בלתי נשכחים 3", סילבסטר סטאלון הידוע כ"רוקי", ישוב לזירת האיגרוף כנגד רוברט דה נירו בסרטו של פיטר סגל "הקרב האחרון". ובאשר למיקי רורק אשר נעלמים לזמן דיי ארוך ממסכי הקולנוע, ישוב לככב בסרט ההמשך "עיר החטאים 2" בבימוים של פרנק מילר ורוברט רודריגז. הסרט כאמור צפוי להגיע אל בתי הקולנוע עוד השנה, כך שסוף סוף נקבל את ההזדמנות לצפות באותו שחקן מדופלם עם רפרטואר מרשים שחמק מידינו לאורך תקופה ארוכה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מיקי רורק חוזר ל"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע