אוליביה וויילד במפגש עם המתים

קולנוע
אוליביה וויילד אשר כיכבה לאחרונה בסרטו של דון סקרדינו "בארט וונדרסטון הלא ייאמן", מגיעה למותחן אימה בשם "התעוררות" אשר בו יככב גם מארק דופלס.

אוליביה וויילד במפגש עם המתים
אוליביה וויילד במפגש עם המתים

הבמאי שאחראי על המותחן החדש "התעוררות" הוא דוויד ג'לב שבין היתר היה אחראי על בימוי הסרט הדוקומנטרי "ג'ירו חלומות של סושי" אשר עקב אחר שף מבוגר כבן 85 המומחה בהכנת סושי ולצידו בנו, שף בעל ניסיון אשר צפוי לרשת את המסעדה של אביו. הסרט יצא ב-2011 ויחסית לסרט תיעודי הוא זכה להצלחה מדהימה עם ביקורות נלהבות. כעת, ג'לב עוזב את ז'אנר התעודה ומתנסה בז'אנר האימה בסרטו החדש "התעוררות" אשר מתאר את תחיית המתים.

על-פי האתר ה"הוליווד ריפורטר" אוליביה וויילד ומארק דופלקס יככבו בתפקידים הראשיים. אם כי בתקציב נמוך בהפקתו של ג'ייסון בלום ("הרוע שבפנים") שכבר ביים סרט דל תקציבי שהפך להתחלה אדירה כגון; סדרת סרטי האימה "פעילות על טבעית" אשר בוים על-ידי הבמאי הישראלי אורן פלי. התסריט כאמור נכתב על-ידי לוק דוסון, תסריטאי חדש שרק נכנס לתעשייה, וג'רמי סלייטר אשר יכתוב את התסריט לריבוט "ארבעת המופלאים" אשר יצא לאקרנים ב-2015.

כמו כן, הסרט מתמקד על צוות מדענים החוקר ניסיוב אשר יכול להחזיר את המתים לחיים. לאחר שבתו של המדען הראשי מתה, מזריקים לה את הניסיוב ההופך אותה בין רגע לזומבית אוכלת בשר אדם. הטריטוריה הזאת כבר מוכרת לחובבי האימה שבנינו בדומה למותחן האימה לסרט האימה משנת 1989, "בית קברות לחיות" אשר מתאר את מותו של ילד קטן השב לחיים לאחר שנקבר בבית קברות עם סוד אפל המחזיר את המתים לחיים, אך לא כמו שהיו לפני מותם. ואין ספק שגם "קו הדממה" של ג'ואל שומאכר מזכיר במקצת את הסיפור המתואר במותחן האימה החדש "התעוררות". מה שכן, אנחנו מקווים שתסריט הסרט יהיה ארוך מהרגיל, מותח מרתק וכזה שיכניס את צופיו לבהלה שלא נגמרת.

כמו כן, הסרט האחרון בו כיכבה אוליביה וויילד היה בקומדיה "בארט וונדרסטון הלא ייאמן" של דון סקרדינו ("30 רוק"), ובקרוב היא תגיע אל מסכי הקולנוע בסרט החדש של רון האוורד "לחץ" סרט ביוגרפי המתאר את היריבות הגדולה בין שני נהגי פורמולה 1, ניקי לאודה לבין ג'יימס האנט. לאחרונה היא גם החלה לעבוד על הדרמה הרומנטית "האדם השלישי" בבימויו של פול האגיס ("שלושת הימים הבאים") ובכיכובם של ליאם ניסן, נעמי ווטס וג'יימס פרנקו.

באשר למארק דופלקס, הוא מחכה להשתתף בעונה החמישית של הסדרה הקומית "הליגה" של רשת FX, ובין היתר כיכב בסרטם של לין שלטון "האחות של אחותך", אלכס קורטזמן "אנשים כמונו", קולין טרברו "על אחריותכם בלבד" וגם ב"כוננות עם שחר" עטור השבחים של קתרין ביגלו. ובקרוב הוא יככב בסרט אימה בשם "מרסי" ("MERCY") המבוסס על ספרו של סטיבן קינג.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אוליביה וויילד במפגש עם המתים
סרטים בקולנוע