"משימה בלתי אפשרית 5" עם חיזוק מ"איירון מן 3"

קולנוע
עם חזרתו של טום קרוז אל הסרט החמישי בסדרה הסרטים המצליחה "משימה בלתי אפשרית", כעת, ועל-פי דיווחים חדשים נמצא תסריטאי לסרט אשר מגיע היישר מהלהיט שפתח את הקיץ, "איירון מן 3".

"משימה בלתי אפשרית 5" עם חיזוק מ"איירון מן 3"
"משימה בלתי אפשרית 5" עם חיזוק מ"איירון מן 3"

ככה זה שאתה שותף לשובר קופות אשר גורף כמיליארד דולרים בשבועיים בלבד, אתה מקבל את ההזדמנות לבחור מה יהיה הפרויקט הבא שעליו תעבוד. אז כן, אומנם שיין בלאק הוא זה שביים את סרט הפנטזיה "איירון מן 3" אשר חוגג בקופות בימים אלו ואף ממשיך לגרוף מיליוני דולרים נוספים, אבל מי שבאמת עומד מאחורי ההצלחה הוא לא אחר מאשר התסריטאי דרו פירס אשר בחר לכתוב את תסריט הסרט החמישי של "משימה בלתי אפשרית 5".

האתר "The trade" דיווח כי דרו פירס אשר היה חלק אינטגרלי מהלהיט של מארוול "איירון מן 3", נשכר על-ידי אולפני פרמאונט לכתוב את תסריט הסרט "משימה בלתי אפשרית 5" בכיכובו של טום קרוז אשר יקח חלק גם בהפקת הסרט לצידו של הבמאי האגדי ג'יי ג'יי אברהמס. עם זאת, על-פי דיווחי ה"הוליווד ריפורטר", שותפו של קרוז, כריסטופר מקווארי אשר ביים את "ג'ק ריצ'ר", נשאר בעדיפות עליונה לביים את הסרט, אבל שום דבר עדיין לא סגור. בינתיים, טום קרוז מתכנן לחזור לתפקידו של אית'ן האנט בסרט ההמשך כאשר צילומיו יחלו בסתיו. בנוסף, בקיץ הקרוב טום קרוז ישתתף בצילומי הסרט "הגבר מאנק"ל" ("The Man from U.N.C.L.E") של אולפני האחים וורנר.

פירס בהחלט בחירה מצוינת עבור הסרט החמישי או בשמו הזמני "משימה בלתי אפשרית 5". פירס ושיין בלאק הם השניים שהביאו להזנקת קריירתו של רוברט דאוני ג'וניור המגלם בסרט את דמותו של "איירון מן"/טוני סטארק, ונכון לכתיבת שורות אלו, הסרט עדיין ממשיך להניב הצלחה בקופות. מלבד התסריט של "איירון מן 3", פירס היה אחראי גם על כתיבת התסריט לסרטו הבדיוני של גיירמו דל טורו "פסיפיק רים" הצפוי לעלות לאקרנים באוגוסט הקרוב.

כמו כן, בזיכיון "משימה בלתי אפשרית" הסרט מבין הארבעה שהיה ללהיט הגדול הוא "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" אשר גרף כ-700 מיליוני דולרים ממכירת הכרטיסים לבתי הקולנוע ברחבי העולם, וזה מה שהפך אותו לסרט השני הרווחי ביותר אשר בו כיכב טום קרוז עד כה. בנוסף, בימים אלו קרוז מככב בסרטו של ג'וזף קוסינסקי "אבדון" אשר גרף עד כה 243 מיליוני דולרים. הסרט אומנם לא זכה להצלחה שלה ציפה קרוז, אך בקרוב נזכה לראות הרבה מהאקשן שלו בפרק החמישי של "משימה בלתי אפשרית".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "משימה בלתי אפשרית 5" עם חיזוק מ"איירון מן 3"
סרטים בקולנוע