הצצה ראשונה ל"עלייתו של כוכב הקופים"

קולנוע
עם תחילת צילומי הסרט "עלייתו של כוכב הקופים" אשר נערכים בימים אלו בניו-אורלינס, במאי הסרט, מאט ריבס חשף תמונה חדשה מהסט אשר בו מופיע השחקן אנדי סרקיס המדובב את דמותו של סיזר.

הצצה ראשונה ל"עלייתו של כוכב הקופים"
הצצה ראשונה ל"עלייתו של כוכב הקופים"

לאחר ציפייה רבה סוף סוף נותנים לנו הצצה מסט צילומי הסרט "עלייתו של כוכב הקופים" אשר ממשיך את מעלליו של הקופים החכמים בהנהגתו של סיזר שאותו מדובב השחקן אנדי סרקיס ("ההוביט: מסע בלתי צפוי"). כמו כן, סרט ההמשך מאפשר לאנדי סרקיס לבצע את כישוריו הפנומנלים בדיבוב דמותו של השימפנזה האינטליגנטית סיזר, וזאת בעזרת השימוש בטכנולוגיית לכידת התנועה.

מאט ריבס אשר אחראי על בימוי הסרט "עלייתו של כוכב הקופים" צייץ לעוקביו בטוויטר תמונה חדשה מסט הצילומים בה סרקיס רוכב על סוס המלווה בחליפת לכידת התנועה, לצידו מופיע גם ג'ייסון קלארק ("גטסבי הגדול") אשר מגלם אחד מבני האדם הבודדים שנותרו בחיים לאחר אירועי הסרט הראשון. בנוסף, ניתן להבחין גם בשני השחקנים קרי ראסל ("סיפורים לפני השינה") וקודי סמית מקפי ("פארנורמן") שגם הם חלק מהשורדים האחרונים שנשארו בכדור הארץ.



העובדה שסרקיס ממשיך לדובב את דמותו של סיזר - השימפנזה החכמה, רק מעידה על כך שהוא באמת מוכשר וכפי שאתם זוכרים הוא גם עשה זאת בסדרת הסרטים המצליחה "שר הטבעות" כאשר דובב את דמותו של גולום, יצור שבעברו היה הוביט בשם סמיאגול אשר השיג את "טבעת הנצח" ששינתה את צורתו ליצור נתעב ובודד.

כמו כן, הסרט "עלייתו של כוכב הקופים" עוקב אחר השורדים הנותרים לאחר ההרס וההרג שנגרמו על-ידי אותם קופים חכמים. עם זאת, נשארו מעט בני אדם ומדענים המנסים למצוא פיתרון להתפתחותם של הקופים אשר ממשיכים לאיים על בני האדם האחרונים מהווירוס ההרסני אשר שוחרר לפני כ-10 שנים. בתחילה הם ינסו לחיות בשלום זה לצד זה, אך התנהגותם של הקופים תוכיח כי רק צד אחד יזכה לחיות בכדור הארץ. את זאת נדע רק לאחר המלחמה של השניים שבסופו רק מין אחד ישלוט בכדור הארץ.

הסרט "עלייתו של כוכב הקופים" בבימויו של מאט ריבס מתסריטם של סקוט זי. ברנס, ואמנדה סילבר, ובכיכובם של אנדי סרקיס, ג'ייסון קלארק, גארי אולדמן, קרי ראסל, קודי סמית מקפי וג'ודי גריר. נכון לרגע זה המפיצים בארץ עדיין לא חשפו את מועד הפצתו של הסרט לאקרנים, אך ככל הנראה הסרט יגיע אל בתי הקולנוע בחודש מאי 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה ראשונה ל"עלייתו של כוכב הקופים"
סרטים בקולנוע