וויל פארל ווינס ווהן בקומדיה חדשה

קולנוע
צמד הקומיקאים, וויל פארל ווינס ווהן מתאחדים לסרטו של איתן כהן "הבית של אבא", קומדיה חדשה אשר בה השניים יתחרו על תואר אב השנה.

וויל פארל ווינס ווהן בקומדיה חדשה
וויל פארל ווינס ווהן בקומדיה חדשה

לווהן ופארל יש עבר משותף במספר סרטי קומדיה בהם השניים שיתפו פעולה, לראשונה השניים כיכבו בסרטו של בן סטילר "זולנדר" ומשם המשיכו ל"מועדון החברים" כאשר תפקידו של ווהן בסרט הבטיח את מקומו בסרט הקומדיה "לדפוק החתונה" אשר היה ללהיט של קיץ 2005. אבל משם ווהן התדרדר לאחר שכיכב בסרט הקומדיה "הצד שלו, הצד שלה" ובסרט חג המולד הצולע "פרד קלאוס". אך כעת ניתנה לו ההזדמנות להוכיח את עצמו שוב בסרט הקומדיה החדש אשר יבוים על-ידי התסריטאי איתן כהן.

על-פי דיווחי ה"הוליווד ריפורטר" וינס ווהן לוהק לסרט "הבית של אבא", סרט קומדיה חדש מאת הבמאי איתן כהן אשר ליהק גם את וויל פארל לתפקיד הראשי לצידו של ווהן. הסרט כאמור מגולל את סיפורו של מנהל רדיו נעים הליכות (וויל פארל) אשר שואף להפוך לאבא החורג הטוב ביותר לשני ילדיה של בת זוגתו, אבל תוכניתו משתבשת כאשר הוא נכנס לעימות עם אביהם הביולוגי (וינס ווהן) אשר נאלץ להתחרות במנהל הרדיו על חיבתם של ילדיו.

"הבית של אבא" הינו סרט הבכורה של איתן כהן כבמאי כאשר עד כה תיפקד כתסריטאי שידוע בעיקר בזכות יצירותיו; "אידיוקרטיה: הטמטום שולט", סדרת האנימציה הפופולרית "אבא אמריקאי", "רעם הטרופי", "מדגסקר 2: הבריחה לאפריקה" ו-"גברים בשחור 3" אשר הגיע אל בתי הקולנוע בתחילת קיץ 2012. כל שנותר למר כהן הוא להוכיח את עצמו כבמאי, הרי שצמד השחקנים ווהן ופארל בשיא הקריירה, כך שאין סיבה שהסרט לא יזכה להצלחה.

עוד שיתוף פעולה שלא ראינו הרבה זמן של ווינס ווהן עם אוון וילסון שכיכב לצידו בקומדיה "לדפוק חתונה", והפעם השניים יעסקו בסוגיה דומה כשהם ינסו לדפוק את מבחני הקבלה בחברת החיפוש הגדולה בעולם, "גוגל", בסרטו של שון לוי "לדפוק התמחות" אשר יגיע אל בתי הקולנוע בחודש יוני 2013. בהמשך השנה נראה את וינס ווהן גם בסרטו של קן סקוט "השליח" ובגרסה האמריקאית לקומדיה הצרפתית "סטארבק: תורם סדרתי" המתאר את סיפורו של צרפתי בן 42 אשר מגלה כי יש לו 533 ילדים מאותן תרומות זרע שתרם לפני כ-20 שנה.

כאמור צילומי הסרט "הבית של אבא" צפויים להיערך לקראת סוף השנה כאשר אולפני פרמאונט תהיה אחראית על הפקתו של הסרט. על-פי הדיווח רק וויל פארל ווינס ווהן לוהקו לסרט, כמו כן, תאריך מועד הפצתו של הסרט לא נחשפה, אך ברגע שידווח על כך, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויל פארל ווינס ווהן בקומדיה חדשה
סרטים בקולנוע