"מגע" בוטלה, "24" חודשה לעונה חדשה

טלוויזיה
סדרת הדרמה "מגע" המשודרת ברשת הטלוויזיה האמריקאית FOX, בוטלה לאחר שתי עונות, אך עם זאת, סדרת מתח "24" בקרוב תחזור אל מסכי הטלוויזיה בעונה חדשה.

"מגע" בוטלה, "24" חודשה לעונה חדשה
"מגע" בוטלה, "24" חודשה לעונה חדשה

חדשות טובות ורעות למעריציו של קיפר סאת'רלנד; הסדרה "מגע" אשר בה מככב סאת'רלנד בוטלה בעקבות רייטינג ירוד וזאת למרות שהפרקים משודרים בימי שישי בזמן שלרוב קהל הצופים יש את הזמן לצפות בסדרה. עם זאת, החדשות הטובות הן שביטול הסדרה "מגע" צפוי לשחרר את סאת'רלנד שככל הנראה יחזור לככב בסדרת הדרמה הפופולרית "24".

אתר ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי רשת FOX החליטה לבטל את סדרת הדרמה "מגע" בכיכובו של קיפר סאת'רלנד ("מראות") אשר בה גילם אב לילד אילם אשר יכול לחזות אירועים שעתידים לקרות. כמו כן, רשת פוקס החליטה שלא לחדש את "מגע" לעונה שלישית וזאת מאחר והרייטינג בשני הפרקים הראשונים של העונה השנייה צנחו ואיתם גם מספר הצופים אשר הגיע לפחות מ-3 מיליוני מעריצים.

הדבר היותר משמח הוא שבימים אלו רשת FOX במגעים לחדש את סדרת המתח "24" לעונה תשיעית, כמו כן, בסדרה כיכב קיפר סאת'רלנד שכזכור גילם את הסוכן CTU אשר עבר אירועים טרגיים הכוללים את רצח אשתו, חטיפתו לסין המלווה בעינויים קשים ואף ראה את אביו מת אל מול עיניו. על-פי דיווחי אתר "הדדליין" רשת פוקס מתכננת לחדש את "24" אשר תחזור אל פורמט הטלוויזיה בעונה חדשה בת 24 פרקים או כמיני סדרה.

השואו-ראנר הווארד גורדון ("הומלנד") שהוא אחד מיוצרי הסדרה "24", יחזור להפיק את העונה החדשה שתשודר ברשת הטלוויזיה של FOX. בנוסף, דווח כי ברגע שהסדרה "24" תחזור אל מסכי הטלוויזיה ואיתה העונה החדשה, תהיה עלילה חדשה בראשה יעמוד קיפר סאת'רלנד אשר בימים אלו נמצא במגעים לחזור לתפקידו כג'ק באואר, סוכן ה-CTU.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מגע" בוטלה, "24" חודשה לעונה חדשה
סרטים בקולנוע