מי חטף את טום הנקס?

קולנוע
סרטי קולומביה חשפו טריילר ראשון לסרטו של פול גרינגראס ("טיסה 93") אשר מגולל את חטיפתו של קפטן פיליפס בכיכובו של שחקן הקולנוע טום הנקס.

מי חטף את טום הנקס?
מי חטף את טום הנקס?

כמו בדרמת הפשע "טיסה 93" גם פה הבמאי פול גרינגראס אשר היה אחראי על "זהות במלכודת" ו-"זהות אבודה", חושף בזמן אמת את ההתרחשויות בזמן ניסיון השתלטותם של פיראטים סומלים על ספינת משא אשר חוטפים את הקפטן שלה. את דמותו של קפטן פיליפס מגלם כמובן כוכב הסרט "ענן אטלס" אשר הגיע אלינו בשנה שעברה והפך להצלחה מסחררת ולאחד מהסרטים הטובים והבודדים אשר יצאו בשנים האחרונות.

כמו כן, הסרט "קפטן פיליפס" מבוסס על סיפורו אמיתי והכמעט טרגי של קפטן ריצ'רד פיליפס אשר התרחש בשנת 2009, ריצ'רד פיליפס שהיה קפטן ספינת המשא האמריקאית "מירסק אלבמה" נחטף על-ידי פיראטים סומלים אשר השתלטו על ספינתו. כעבור כ-5 ימים בשבי, משחתה של חיל הים האמריקאי חילצה את ריצ'רד והחזירה אותו בשלום אל מולדתו.

הטריילר אשר נחשף לאחרונה מתאר את אותו המקרה כאשר בעמדת הקפטן נמצא לא אחר מאשר אחד הכוכבים הגדולים של הוליווד, טום הנקס שסוף סוף מתעורר מהתרדמת אשר אליה הוא נכנס ומתחיל לגלם תפקידים טובים, כפי עשה זאת בסוף 2012 בסרטם של האחים וואשובסקי "ענן אטלס" בו גילם מספר דמויות השזורות זו בזו ויוצרות דרך חדשה המובילה לתפיסה והבנה של העולם מסביב.

בקרוב מאוד הנקס יכנס גם לנעליו של וולט דיסני בסרטו של ג'ון לי הנקוק ("הזדמנות שנייה") "להציל את מר בנקס" ("Saving Mr. Banks") אשר מתאר את מערכת היחסים הסבוכה של וולט דיסני עם הסופרת פמלה לינדון טרברס אשר יצרה את דמותה של מרי פופינס. כמו כן, לצידו של הנקס יככבו קולין פארל, אמה תומפסון, פול ג'יאמטי, ג'ייסון שוורצמן ובראדלי ויטפורד.



כאמור, הסרט "קפטן פיליפס" בוים על-ידי פול גרינגראס ("יום ראשון הארור") מתסריטו של בילי ריי ("משחקי הרעב"), בסרט מככבים טום הנקס, קתרין קינר, דיויד וורשופסקי, כריס מולקי, יול וזקאוז ומקס מרטיני. נכון לעכשיו, המפיצים בארץ עדיין לא שיחררו את מועד הפצת הסרט, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי חטף את טום הנקס?
סרטים בקולנוע