אנדרו גארפילד בסרטו של מרטין סקורסזה

קולנוע
השחקן הבריטי אשר משתתף בימים אלו בצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" המתקיימים במנהטן שבניו-יורק, ישתף פעולה עם הבמאי האגדי, מרטין סקורסזה בסרטו "דממה".

אנדרו גארפילד בסרטו של מרטין סקורסזה
אנדרו גארפילד בסרטו של מרטין סקורסזה

אנדרו גארפילד אשר משתתף בצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" לצידם של ג'יימי פוקס, דיין די-האן ואחרים, צפוי לככב בסרטו החדש-ישן של מרטין סקורסזה "דממה" אשר מבוסס על ספרו של הסופר היפני שוסאקו אנדו אשר נחשב לאחד הסופרים הטובים ביותר ביפן הגדולה. כמו כן, הסרט "דממה" עתיד להגיע אל בתי הקולנוע רק בקיץ הבא.

לראשונה, סקורסזה היה אמור לביים את הסרט "דממה" עוד ב-1990, אך הוא וויתר על כך לטובת שתי יצירותיו המופתיים; "כנופיות ניו-יורק" ו-"הטייס" אשר היו בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. ב-2004 סקורסזה סיכם עם האולפנים "Cecchi Gori Pictures" שהפעם הוא יביים את הסרט, אך גם זה לא קרה, וזאת לטובת בימוי סרטו "זאב מוול סטריט" שגם הוא נדחה עד לתחילת 2013 כאשר דווח כי סקורסזה החל לעבוד על הסרט. עם זאת, אולפני "Cecchi Gori Pictures" החליטו לתבוע את סקורסזה על פיצויים בסך 2 מיליון דולר בשל עוגמת נפש שנגרמה כביכול לאולפנים, אך סקורסזה עדיין לא מסר את תגובתו.

ככל הנראה כוכב הספיידרמן, אנדרו גארפילד צפוי לעזוב את מנהטן לטובת צילומי הסרט "דממה" אשר צפוים להתקיים ביפן וזאת על פי האתר "וראייטי" אשר דיווח על כך מפי מקור רשמי. על-פי הדיווח, השחקן אנדרו גארפילד יגלם את דמותו של האב רודריגז, כומר מהמאה ה-17 אשר נוסע ליפן לאחר שהוא מגלה כי מורה הדרך שלו איבד את אמונתו ובכוונתו לעזוב את הכנסייה. השחקן אשר יגלם את הכומר לא נחשפה, אך מי שילווה את דמותו של גארפילד ביפן יהיה השחקן קן ווטאנבי ("התחלה") אשר מופיע בימים אלו בצילומי הגרסה המחודשת ל"גודזילה".

כאמור, מרטין סקורסזה יגיע בשבוע הבא לפסטיבל קאן כדי להיפגש שם עם מפיצים בינלאומיים אשר ירכשו את זכויות הסרט. האתר "וראייטי" עוד דיווח כי לסקורסזה יש התקציב לסרט, אך הוא יתחיל לעבוד על צילומי הסרט רק בחודש יוני 2014. בנוסף, הבמאי רמז כי הזמר רובי רוברטסון עשוי לככב בסרט בסצנות קצרות.

כמו כן, סרט הפשע "זאב מוול סטריט" בו מככב ליאונרדו דיקפריו, יגיע אל בתי הקולנוע עוד השנה, עם זאת ייתכן והמפיצים בארץ ישקלו אחרת. באשר לאנדרו גארפילד הוא עדיין משתתף בצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" אשר יגיע אל בתי הקולנוע במאי 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אנדרו גארפילד בסרטו של מרטין סקורסזה
סרטים בקולנוע