רשמי: טום קרוז יככב ב"משימה בלתי אפשרית 5"

קולנוע
לאחר הצלחתו של הסרט "ג'ק ריצ'ר" אשר מבוסס על דמותו של הבלש מספרי הפשע המפורסמים של לי צ'יילד, במאי הסרט, כריסטופר מקווארי יביים את "משימה בלתי אפשרית 5" מאחר וטום קרוז אישר באופן רשמי את השתתפותו בסרט.

רשמי: טום קרוז יככב ב"משימה בלתי אפשרית 5"
רשמי: טום קרוז יככב ב"משימה בלתי אפשרית 5"

לאחר שטום קרוז איכזב רבים ממעריציו לאחר שכיכב לאחרונה במדע הבדיוני "אבדון" שלא היה מספק מלבד אותם אפקטים בדיוניים מרהיבים, יככב בסרט ההמשך "משימה בלתי אפשרית 5" וזאת על-פי אתר "הדדליין" אשר דיווח כי קרוז יחזור לגלם את דמותו של איתן האנט בפרק החמישי בסדרת הסרטים "משימה בלתי אפשרית". כמו כן, הסרט יופק על-ידי חברת ההפקה "Bad Robot Productions" בראשותו של ג'יי ג'יי אברהמס. עם זאת, הוא לא יהיה מאורע מספיק בהפקה כתוצאה מלוח זמנים עמוס כאשר הסרטים הבאים שעליהם יעבוד הם; "מלחמת הכוכבים 7" שרק לאחרונה דווח כי אברהמס החל את צילומיו. בנוסף, הוא גם יעבוד הפקתם של סרט ההמשך ל"קלוברפילד" ;, "האף לייף" המבוסס על סדרת המשחקים, ו-"סטארטרק 3" הצפוי להגיע ב-2016.

לראשונה, השמועה על חזרתו של קרוז לסרט ההמשך "משימה בלתי אפשרית 5" הגיע בסוף שנה שעברה כאשר דווח כי כריסטופר מקווארי אשר ביים את סרט הפעולה "ג'ק ריצ'ר" בו כיכב טום קרוז, נבחר כעדיפות הראשונה לביים את הסרט. בהתבסס על הדיווח של אתר "הדדליין" הבמאי כריסטופר מקווארי הוא הבחירה הסופית כבמאי ולא יקרה מצב שהוא יוחלף בבמאי אחר.

כמו כן, "משימה בלתי אפשרית 5" הייתה העדיפות הראשונה של אולפני פרמאונט באותה העת, ולמרות ש"ג'ק ריצ'ר" המבוסס על רבי המכר המצליחים של לי צ'יילד קיבל ביקורות מעורבות ולא היה קרוב לשבור שיאים בקופות, הסרט גרף סכום יפה בסך 216 מיליוני דולרים ברחבי העולם. הסיבה העיקרית שפרמאונט עבדו עם הבמאי כריסטופר מקווארי כדי לזכות בשיתוף פעולה מלא מצידו בסרט ההמשך "משימה בלתי אפשרית 5".

הסרט הרביעי בסדרה "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" קיבל הרבה ביקורות נלהבות ואף זכה להצלחה מסחררת בקופות כאשר הסרט גרף כ-209 מיליוני דולרים בארה"ב, בעוד שמעבר לים גרף כ-694 מיליוני דולרים. כמו בפרק הקודם בסדרה, גם בסרט ההמשך קרוז יגלם את דמותו של איתן האנט ולצידו יככבו ג'רמי רנר, וינג ראמס ופאולה פאטון הלוהטת.

לא רק שבסרט "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" קרוז קיבל את המשימה הכי גדולה, הוא גם הפך לסרט הכי טוב בסדרה, ולכן טום קרוז יצטרף לעבוד ממש קשה בסרט החמישי, וזאת כדי להוכיח לכולם שהוא עדיין השחקן הכי טוב במגרש. כאמור, הסרט "משימה בלתי אפשרית 5" עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בעוד כשנתיים.

בנתיים, טום קרוז מככב בימים אלו בסרטו של ג'וזף קוסינסקי "אבדון" אשר קיבל לא מעט ביקורות שליליות, אך עם זאת, הסרט הצליח להתעלות על ציפיותם של האולפנים וזכה לגרוף עד כה כ-223 מיליוני דולרים ברחבי העולם.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמי: טום קרוז יככב ב"משימה בלתי אפשרית 5"
סרטים בקולנוע