מסע בין כוכבים: ג'סיקה צ'סטיין בדרך לחלל

קולנוע
אחרי ההצלחה המטאורית בסרט המתח "כוננות עם שחר", ג'סיקה צ'סטיין חוזרת אל מסכי הקולנוע והפעם בסרטו החדש של כריסטופר נולאן "בין כוכבים".

מסע בין כוכבים: ג'סיקה צ'סטיין בדרך לחלל
מסע בין כוכבים: ג'סיקה צ'סטיין בדרך לחלל

הרבה שחקנים כישרוניים כיכבו בשוברי הקופות של כריסטופר נולאן, רק ב"עלייתו של האביר האפל" ו-ב"ההתחלה" יש רשימה לא קטנה מאותם כוכבים; כריסטיאן בייל, ליאונרדו דיקפריו, טום הארדי, אן האת'וויי, מריון קוטיאר, מייקל קיין ומורגן פרימן האגדי. על-פי דיווחים חדשים מתברר כי הבמאי ליהק לסרטו החדש את שני השחקנים מת'יו מקונוהיי ואן האת'וויי, אך השחקנית שממש הקסימה אותו הייתה ג'סיקה צ'סטיין אשר עברה את האודישנים בקלות רבה.

לפני מספר שנים ג'סיקה צ'סטיין הייתה אחת מאותן שחקניות אלמוניות שאינן מוכרות בתעשייה, רק לאחר שהגיחה מסרטו של טרנס מאליק "עץ החיים" ב-2011, היא הפכה לדבר הבא בהוליווד. אין אחד שלא מכיר אותה ואין מצב שיתעלמו ממנה, גם אם מדובר באחד הבמאים הגדולים של הוליווד, הלא הוא כריסטופר נולאן ("עלייתו של האביר האפל") אשר ליהק את צ'סטיין לתפקיד הנשי הראשי לסרטו "בין כוכבים" אשר יגיע בשנה הבאה.

את צ'סטיין כולם מכירים מסרטה של קתרין ביגלו "כוננות עם שחר" בו גילמה סוכנת CIA המוצבת בפקיסטן, שם היא חושפת מידע מודיעיני המוביל למקום הימצאו של בן לאדן, מנהיג ארגון הטרור אל קאעידה. אותו תפקיד זיכה אותה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר. ומשם היא לא הייתה צריכה לעשות דבר אלא רק אודישן לסרטים רבים.

בהתבסס על הדיווח, לא ידוע כיצד צ'סטיין תשתלב בעלילה, אך כל שנודע הוא שהסרט "בין כוכבים" יעסוק בחקר החלל ובקבוצת מדענים אשר שולחים משלחת אל חור תולעת שככל הנראה תאפשר למשלחת לעבור בזמן וזאת על-פי התאוריה של פיזיקאי קיפ תורן. כמו כן, ג'ונתן נולאן, אחיו של כריסטופר, כתב את הטיוטה הראשונה של הסרט, ואת הטיוטה השנייה יכתוב נולאן בקרוב.

בחודש שעבר צ'סטיין כיכבה בסרט האימה "מאמה" בו גילמה רוקרית עם שיער שחור אשר התמודדה ביחד עם בעלה באתגר גידול שני ילדות קטנות אשר ננטשו ביער לפני מספר שנים. כמו כן, בימים אלו צ'סטיין משתתפת בצילומי הסרט "העלמה יוליה" המבוסס על המחזה של יוהאן אוגוסט סטרינדברג, בסרט היא תכבב לצידם של קולין פארל וסמנת'ה מורטון.

צ'סטיין כל כך מבוקשת שרק ביום שלישי האחרון היא לוהקה לסרטה של ניקי קארו "אשת בעל גן החיות" אשר מתרחש בזמן מלחמת העולם ה-2 ובו היא תגלם את אשתו של בעל גן חיות אשר הסתירה יהודים בימי השואה, ובעקבות כך היא הצילה את חייהם של יותר מ-300 יהודים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מסע בין כוכבים: ג'סיקה צ'סטיין בדרך לחלל
סרטים בקולנוע