בן סטילר יביים את פינוקיו

קולנוע
טים ברטון אשר נבחר לביים את סרטו של רוברט דאוני ג'וניור "פינוקיו", לא יעשה זאת, על-פי דיווחים חדשים מי שנשכר לתפקיד הבמאי הוא בן סטילר.

בן סטילר יביים את פינוקיו
בן סטילר יביים את פינוקיו

טים ברטון אשר ידוע בסרטיו המצליחים "המספריים של אדוארד", "סליפי הולו", "כוכב הקופים" ו-"סוויני טוד: הספר השטן מרחוב פליט". אך עם זאת, ברטון אינו מסתפק באותן יצירות אשר הפכו להצלחות כה רבות בתעשייה הקולנועי. לפני כחצי שנה ברטון הציע עצמו לתפקיד הבמאי בסרט הלייב אקשן "פינוקיו" שמאחורי הפקתו עומד האיש עם חליפת הברזל, רוברט דאוני ג'וניור. אבל כעת מתברר שדאוני לא רוצה את ברטון כבמאי, ומי שיחליף את מקומו הוא חברו הוותיק בן סטילר המביים בימים אלו את סרטו "החיים הסודיים של וולטר מיטי".

רוברט דאוני ג'וניור אשר בימים אלו מככב על מסכי הקולנוע ברחבי העולם וגם אצלנו מיום חמישי האחרון, ממשיך לכבוש את הצופים הרבים בסרט ההמשך "איירון מן 3" אשר שובר שיא בכל יום שעובר עם רווחים אדירים בסך 345 מיליוני דולרים אשר נאספו עד כה. עם זאת, בקרוב הוא יתחיל את עבודתו בסרטו הלייב אקשן "פינוקיו" כשלתפקיד הבמאי הוא שכר את שירותו של חברו בן סטילר אשר מביים בימים אלו את סרטו החדש "החיים הסודיים של וולטר מיטי" המבוסס על סרטו של נורמן ז. מקלאוד באותו השם אשר הפך להצלחה כה רבה אי שם בשנות ה-40 המאוחרות.

זו לא הפעם הראשונה בה השניים משתפים פעולה אם כי עשו זאת בעבר בסרטו של בן סטילר "רעם טרופי" אשר היה לקומדיה מוצלחת בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור וג'ק בלאק. על-פי אתר הדדליין מדווח כי בכנס הסינמה-קון אשר התקיים בחודש האחרון, רוברט דאוני ג'וניור אשר נכח בו, ציין כי הוא מעדיף לתפקיד הבמאי את בן סטילר על פניו של טים ברטון.

לאחר ששכר את שירותו של סטילר לתפקיד הבמאי, דאוני ג'וניור מחפש כעת תסריטאי חדש שיכתוב סיפור שונה מזה שכתב ברטון שסיים את תפקידו מהר מאוד. כמו כן, כוכב ה"איירון מן" יגלם את דמותו של סבא ג'פטו‎, יוצריו של פינוקיו. וכריסטופר ווקן ("לילה אחרון בעיר") יגלם את תפקידו של הזאב הרשע.

מלבד הפקתו הסרט "פינוקיו" המבוסס על סרט הפנטזיה באותו השם, סטילר מביים בימים אלו את סרטו "החיים הסודיים של וולטר מיטי" אשר הוצג ממנו מספר קטעים בכנס הסינמה-קון אשר התחבב על הנוכחים במקום.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בן סטילר יביים את פינוקיו
סרטים בקולנוע