הפרש הבודד יככב לצידו של טום קרוז

קולנוע
שחקן הקולנוע הצעיר ארמי האמר אשר התפרסם בזכות תפקידו בסרט "הרשת החברתית", יככב לצידו של טום קרוז בסרטו של גאי ריצ'י "הגבר מאנק"ל" (The Man from U.N.C.L.E) המבוסס על אותה סדרה מצליחה משנת 1964.

הפרש הבודד יככב לצידו של טום קרוז
הפרש הבודד יככב לצידו של טום קרוז

כוכב הסרט "הרשת החברתית", ארמי האמר עדיין לא כיכב לצד כוכבי הוליווד הגדולים, אך עושה הרושם שהוא ממש בדרך לשם. הסרטים שבו הוא כיכב היו "הרשת החברתית" בו גילם את אחד התאומים הנבגדים שהיו שותפים לאותה יצירה של ה"פייסבוק", ב-2011 כיכב לצידו של ליאונרדו דיקפריו בסרטו של קלינט איסטווד "ג'יי אדגר" בו גילם את דמותו של קלייד טולסון, אשר היה סגנו של ג'ון אדגר הובר. כשנה לאחר מכן הוא כיכב בסרט הפנטזיה "מראה מראה" אשר התבסס על האגדה "שלגיה ושבעת הגמדים" מאת האחים גרין.

בקיץ הקרוב אנחנו נראה את ארמי האמר רוכב לצידו של ג'וני דפ בסרט ההרפתקאות "הפרש הבודד" שעליו נדבר בהמשך. כעת ומדיווחים חדשים מתברר שהשחקן הצעיר יככב לצידו של טום קרוז בסרטו של גאי ריצ'י "הגבר מאנק"ל" אשר מבוסס על סדרת הריגול הבריטית המצליחה משנות ה-60. אותה סדרה גוללה את סיפורם של שני סוכנים חשאיים אשר ניסו לעצור סוכנים זרים מארגון פשע ידוע לשמצה שעסק בפעילויות טרור בתקופת שלאחר מלחמת העולם השנייה.

בהתבסס על דיווחי ההוליווד ריפורטר, כוכב סדרת הסרטים המצליחה "משימה בלתי אפשרית", טום קרוז יגלם את דמותו של נפוליאון סולו (שאותו גילם השחקן רוברט ווהן) ולצידו יככב ארמי האמר בתפקיד הסוכן הסובייטי איליאה קוריאקין (אשר אותו גילם השחקן דיוויד מק'קלום).



רוברט ווהן ודיוויד מק'קלום כשני סוכנים

הסדרה שהייתה לאחת ההצלחות של שנות ה-60, הייתה בפיתוח במשך מספר שנים, את הסרט היה אמור לביים הבמאי סטיבן סודרברג ("תופעות לוואי") אשר אינו רצה לקחת חלק בפרויקט, ובנובמבר 2012 נשכר לתפקיד הבמאי גאי ריצ'י ("לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" ו-"שרלוק הולמס: משחק הצללים").

כפי שאמרנו בהתחלה, ארמי האמר יככב לצידו של ג'וני דפ בסרטו של גור ורבינסקי "הפרש הבודד" בו יככב כג'ון רייד, אחד מיחידת הפרשים של הרנג'רס - כוח מיוחד הרודף אחר כנופיה פורעת חוק. בלא יודעין אותה כנופיה עושה מארב לקבוצת הרנג'רס והורגת את רובם מלבד ג'ון אשר נמצא על-ידי אינדיאני בשם טונטו (בכיכובו של ג'וני דפ) אשר מחליט לטפל בו. לאחר שהוא מחלים, ג'ון עוטה מסכה ורוכב על גבי סוס לבן בשם סילבר במטרה להביא את הכנופיה חסרת מצפון לצדק.



הסרט "הפרש הבודד" מבוסס על סרטו של סטיוארט הייסלר באותו השם משנת 1956, את תפקיד הפרש גילם השחקן קלייטון מור בעוד שאת תפקידו של טונטו גילם השחקן ג'יי סילברהיל. כמו כן, לצידו של ארמי האמר ב"הפרש הבודד" מככבים ג'וני דפ, בארי פפר, ג'יימס פריין, טום וילקינסון, וויליאם פיצ'נר, הלנה בונהם קרטר וג'יימס באדג' דייל.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הפרש הבודד יככב לצידו של טום קרוז
סרטים בקולנוע