ראצ'ט וקלאנק מגיעים למסך הגדול

קולנוע
"ראצ'ט וקלאנק" שתי הדמויות שכבר כבשו את העולם בסדרת משחקי הפלטפורמה בקונסולת המשחקים של סוני פלייסטיישן, משתלטים גם על מסכי הקולנוע שאליו יגיעו ב-2015.

ראצ'ט וקלאנק מגיעים למסך הגדול
ראצ'ט וקלאנק מגיעים למסך הגדול

לא מעט משחקי וידאו מוצלחים עובדו לסרטים שמהר מאוד הפכו להצלחה מסחררת, בניהם היו "דום" שזכה להצלחה מעטה, "טומב ריידר" שהוביל להפקת שני סרטים מצליחים ו-"הנסיך הפרסי" אשר זכה לביקורות נלהבות מאז הופעתו על המסך הגדול. גם משחק הוידאו "האחים סופר מריו" עובד לסרט, אבל זה כבר סיפור אחר. מה שבטוח הוא שמצפה לנו סרט אנימציה מסוגנן ושככל הנראה יהפוך ללהיט.

הדמויות המבוססות על המשחק הם ראצ'ט, יצור מזן בשם לומבקס אשר ניחן בחוש צדק מפותח ואילו קלאנק הוא חברו הרובוט אשר יצא בטעות ממפעל לרובוטים ענקיים ואכזריים. משחק הוידאו כבר זכה להצלחה רבה שאיתה סחפה את כל ילדי העולם אל תוך המשחק הממכר הזה. כמו כן, משחק הוידאו האחרון יצא לפני כשנה ומאז נמכרו כ-26 מיליוני עותקים ברחבי העולם.

אולפני "ריין מייקר אנטרטיינמנט" האחראים על הפקתו של סרט האנימציה הבריחה מכדור הארץ" אשר יצא לאקרנים לפני כחודש, יפיקו את הסרט "ראצ'ט וקלאנק". טיג'יי פיקסמן אשר יצר את הדמויות במשחק, נשכר לכתוב את תסריט הסרט, וגם ג'יימס א. טיילור, דיוויד קיי וג'ים וורד אשר מדובבים את קולותיהם של ראצ'ט, קלאנק וקווארק במשחק, נשכרו לדובב את הדמויות בסרט. בין היתר פורסם הטיזר לסרט "ראצ'ט וקלאנק" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2015.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ראצ'ט וקלאנק מגיעים למסך הגדול
סרטים בקולנוע