הצצה ראשונה: ג'יימי פוקס כאלקטרו ב"ספיידרמן"

קולנוע
עבר לא מעט זמן מאז ששני הכוכבים הצטרפו אל "ספיידרמן המופלא 2", כעת פורסמו תמונותיהם מסט הצילומים בהם השניים מופיעים כהארי אוסבורן ואלקטרו.

הצצה ראשונה: ג'יימי פוקס כאלקטרו ב"ספיידרמן"
הצצה ראשונה: ג'יימי פוקס כאלקטרו ב"ספיידרמן"

לאחר סקרנותם הרבה של מעריצי הסרט "ספיידרמן המופלא" באיך יוצגו ג'יימי פוקס ודיין די-האן בסרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 2", פורסמו התמונות הראשונות מסט הצילומים בהם מופיעים דיין די-האן בדמותו של הארי אוסבורן הצעיר ואילו ג'יימי פוקס מופיע לראשונה בדמותו של אלקטרו.

בתמונה הראשונה מופיע ג'יימי פוקס כמקסוול דילון, האלטר אגו של אלקטרו. התמונה פורסמה לראשונה בחשבון הטוויטר של מארק ווב תחת הכיתוב "יום 52, השם שלי הוא מקס". בו מופיע פוקס כמקסוול לפני שנפגע על-ידי אותו ברק שממנו ניחן ביכולת לשלוט באנרגיה חשמלית על כל צורותיה כגון; שליטה בכוחו הפיזי, במכונות שונות, והגנה מפני התקפות על-ידי מחסום חשמלי.











קצת אחרי שנחשפו תמונותיו של ג'יימי פוקס כאלקטרו, דיין די-האן חשף תמונה בה הוא מופיע כהארי אוסבורן, התמונה מדגישה את הצד העשיר שלו, וכמו שרואים בתמונה הוא נכנס למה שנראה כמו לימוזינה או רכבו הפרטי. את התמונה פרסם דיין די-האן לעוקביו בטוויטר תחת הכיתוב "גבירותיי ורבות, מעריצים ומעריצות אני מציג בפניכם את הארי אוסבורן".



כמו כן, הסרט "ספיידמן המופלא 2" מצולם בימים אלו בבימויו של מארק ווב. ג'יימי פוקס ודיין די-האן יככבו לצידו של אנדרו גארפילד, אמה סטון, פול ג'יאמטי, סאלי פילד ומרטין שין. הסרט כאמור יגיע לבתי הקולנוע בתאריך ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה ראשונה: ג'יימי פוקס כאלקטרו ב"ספיידרמן"
סרטים בקולנוע