מה צופן העתיד לפגי קרטר?

קולנוע
היילי אטוול אשר כיכבה לצידו של כריס אוונס בסרט "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון" מדברת על סרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף" בו היא צפויה לככב.

מה צופן העתיד לפגי קרטר?
מה צופן העתיד לפגי קרטר?

השחקנית הבריטית היילי אטוול אשר כיכבה כפגי קרטר ב"קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון", השאירה צופים רבים במתח וחוסר סיפוק על שעלה בגורלה. הפעם האחרונה שראינו אותה היה ב-1940 כאשר דיברה עם מושא אהבתה רגע לפני שצלל אל מותו. בניגוד לסצנה שהופיעה בתחילת הסרט "הנוקמים" אשר חשפה כי דמותה של אטוול עדיין בחיים, אך בשלב זה לא ברור כיצד היא תשתלב בסרט ההמשך הקרב לבוא.

אבל זו לא סיבה לדאגה, לאחרונה אטוול אישרה את השתתפותה בסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף", כך שאין מה לדאוג, אנחנו נראה אותה גם שם. בנוסף אטוול סיפרה כי מעריציה הרבים מצפים לראותה בסרט ההמשך עם מושא אהבתה סטיב רוג'רס/קפטן אמריקה. אטוול הופיעה לאחרונה בכנס הסינמה-קון אשר התקיים בסן דייגו סיפרה כי מעריציה העלו לרשת קמפיין לרגל חזרתה אל סרט ההמשך.

אטוול כאמור כיכבה בדמותה של פגי קרטר חיילת בכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב תחת פיקודו של קולונל צ'סטר פיליפס (טומי לי ג'ונס) אשר פיקח על פרויקט סודי שהוביל למציאת סטיב רוג'רס (כריס אוונס) כמועמד הראוי ביותר לקבלת כוחות משודרגים מעל ומעבר לגבולות היכולת האנושית.

כזכור, הסצנה הדרמטית בסוף הסרט "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון" מתארת כיצד פגי קרטר נפרדת מבן זוגה סטיב רוג'רס ברגעים האחרונים לפני שצלל אל מותו. והנה תזכורת קטנה.



בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" היילי אטוול תככב לצידם של כריס אוונס, פרנק גרילו, אמילי ואן קאמפ, קובי סמלדרס, סמואל ל. ג'קסון, סקרלט ג'והנסון, טובי ג'ונס ואנתוני מקי. הסרט כאמור צפוי להגיע לבתי הקולנוע בבכורתו בתאריך יום חמישי, 03 באפריל 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מה צופן העתיד לפגי קרטר?
סרטים בקולנוע