סת' מקרפלן ינחה את טקס האוסקר הבא?

רכילות
לאחר הכישלון בעת הנחיית טקס פרסי האוסקר שהתקיים בתחילת השנה, ייתכן וסת' מקפרלן עשוי להנחות את טקס פרסי האוסקר גם בשנה הבאה וזאת על-פי דיווחים חדשים.

סת' מקרפלן ינחה את טקס האוסקר הבא?
סת' מקרפלן ינחה את טקס האוסקר הבא?

סת' מקרפלן אשר ידוע כיוצר הסדרה המצליחה "איש משפחה" וסרטו הראשון "טד", הנחה את טקס פרסי האוסקר בתחילת השנה בחודש פברואר, מקרפלן שציפה לצלוח בתפקידו כמנחה טקס האוסקר, דווקט הצליח להפוך לכישלון לאחר שהתבדח על חשבון השחקנים היהודים כאשר טען שהיהודים שולטים בתעשיית הוליווד. הדבר עורר כעסים רבים בקרב שחקנים יהודים ובעיקר את הארגון היהודי-אמריקאי אשר יוצא נגד השמצות היהודים.

לאחר המאורע והביקורות הנחרצות שמקפרלן קיבל לאחר הבדיחה אשר זכתה להשמצות רבות, הוא צייץ לעוקביו בטוויטר כי הוא לעולם לא ישוב להנחות את טקס האוסקר. אך על-פי דיווחי האתר Just Jared, דווח כי סת' מקרפלן קיבל הזדמנות שניה ממפיקי הטקס וייתכן שהוא ינחה את טקס פרסי האוסקר ה-86 במספר אשר צפוי להתקיים בתחילת 2014.

מקורב למקפרלן אשר התראיין לאתר Just Jared סיפר: "למרות הביקורות על הנחייתו באוסקר, המפיקים החליטו לתת לו הזדמנות שניה והציעו לו להנחות את טקס האוסקר בשנה הבאה", סיפר המקור. "לא בטוח שהוא יעשה זאת, אבל אם ישנה את דעתו, יש לו טווח של שבועיים להחזיר תשובה".

זה בהחלט מצב אבסורדי ואנחנו גם בטוחים שהוא יעורר מחלוקת בקרב השחקנים היהודים, בניגוד לצמד מפיקי האוסקר; ניל מירון וקרייג זאדן שחושבים אחרת. הדבר היותר אבסורדי שלמרות הבדיחה על היהודים, השניים הגנו עליו לאחר שרבים ביקורו אותו על הבדיחה הכושלת. אך אין לדעת מה יקרה, ייתכן שהוא ינחה את הטקס הבא וייתכן שלא, אבל מה שבטוח שהוא שנוכל לדעת את התשובה רק בעוד כשבועיים או פחות או יחליט שלא להנחות. אז מה אתם אומרים, מגיע לו להנחות או שלא?.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סת' מקרפלן ינחה את טקס האוסקר הבא?
סרטים בקולנוע