קמרון דיאז וג'ייסון סיגל ב"קלטת סקס"

קולנוע
שתי השחקנים קמרון דיאז וג'ייסון סיגל במגעים מתקדמים לסרט הקומדיה החדש "קלטת סקס" שככל הנראה יבוים על-ידי ג'ייק קסדן שהיה אחראי על סרט הקומדיה "מורה רעה".

קמרון דיאז וג'ייסון סיגל ב"קלטת סקס"
קמרון דיאז וג'ייסון סיגל ב"קלטת סקס"

לפני שנתיים קמרון דיאז וג'ייסון סיגל נתנו הופעה מרשימה בסרט הקומדיה "מורה רעה" בו השניים כיכבו כמורים בתיכון; דיאז גילמה מורה גסת רוח וחצופה כלפי תלמידה וגם למורות אחרות, בעוד שג'ייסון סיגל גילם מורה לספורט שהיה דלוק עליה מאז שהחלה ללמד. כעת, השניים מתאחדים לסרטם החדש של סוני פיקצ'רס העונה לשם "קלטת סקס". זהו סרט קומדיה העוקב אחר זוג נשוי הרוצה להכניס תשוקה לחייהם בכך שהשניים מצלמים את עצמם בקלטת סקס בה השניים מקיימים יחסי מין לוהטים. אך למחרת בבוקר הזוג מתעורר ומגלה כי קלטת הסקס נעלמה.

בתחילה, לתפקיד הראשי לוהקה השחקנית ריס ווית'רספון, אך אתמול (ו') האתר The Wrap דיווח כי אולפני סוני נמצאים במגעים מתקדמים עם קמרון דיאז שככל הנראה תגלם את תפקיד הראשי. ג'ייסון סיגל יגלם את הבעלה של דיאז, ואת תפקיד הבמאי יקבל ג'ייק קסדן אשר שיתף איתם פעולה בקומדיה הפרועה מ-2011 "מורה רעה" אשר היה לסרט בינוני ולמרות זאת גרף יותר מ-216 מיליוני דולרים ברחבי העולם.

לתפקיד המפיק אולפני סוני שכרו את שירותיו של טוד בלאק אשר הפיק את הדרמה הקומית "תקווה בהופ ספרינגס" ואת המדע הבדיוני מ-2009 "הנבואה". תסריט הסרט "קלטת סקס" כבר מוכן ונכתב על-ידי לא אחר מאשר קייט אנג'לו אשר כתב את תסריט סרט הקומדיה "תוכנית גיבוי".

בימים אלו קמרון דיאז מככבת בסרטם של האחים כהן "נוכלת בהזמנה" לצידו של קולין פירת', בסרט היא מגלמת בוקרת טקסנית הנשכרת למזימה סבוכה המובילה לסצנות משעשעות עם הרבה וסיבות לצחוק. בקרוב נזכה לראות גם את ג'ייסון סיגל בסרט הקומדיה החדש "סוף" בו הוא וששת חבריו נאלצים להתמודד כנגד חוצנים המנסים להשתלט על עירם.

זה הסוף?

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קמרון דיאז וג'ייסון סיגל ב"קלטת סקס"
סרטים בקולנוע