"הניצוץ" בסרטם החדש של האחים וורנר

קולנוע
לאחר זמן רב שאיש לא העז לגעת ביצירתו המופלאה של סטנלי קובריק - אחד הבמאים הגדולים והמוערכים, אולפני האחים וורנר החליטו ליצור חידוש לסרט האימה המצליח של שנות ה-80 "הניצוץ".

"הניצוץ" בסרטם החדש של האחים וורנר
"הניצוץ" בסרטם החדש של האחים וורנר

"הניצוץ" למי שלא מכיר הוא סרטו המרתק ומותח של הבמאי סטנלי קובריק אשר ידוע בשל סרטי המתח והאימה המופתיים "שבילי התהילה", "2001: אודיסאה בחלל" ו-"תפוז מכני" הנחשב לאחד מסרטי הפולחן הטובים ביותר שנוצרו אי פעם בז'אנר. הסרט "הניצוץ" מבוסס על ספרו הפופולרי של הסופר המצליח סטיבן קינג אשר נודע בשל ספריו המותחנים רבי המכר.

העלילה החדשה ל"הניצוץ" תתאר את חייהם של ג'ק טוראנס (שאותו גילם ג'ק ניקולסון) אשתו ובנו זמן רב לפני הגעתם למלון המבודד בו ג'ק איבד את שפיותו ויצא למסע הרג שהוביל לרציחתם של אשתו ובנו בסצנות מצמררות.

על-פי המגזין "טוטאל פילם" שמו החדש של הסרט יהיה "מלון אוברלוק" שעל תסריטו יעבדו גלן מזרה אשר היה השואו-ראנר של סדרת האימה "המתים המהלכים", ולאטה קלוגרידיס אשר כתבה את תסריט הסרט "שאטר איילנד" שאותו ביים מרטין סקורסזה. ג'יימס ונדרבילט ("וושינגטון על הכוונת") ובראדלי פישר יהיו אחראים על הפקתו של הפריקוול.

כאמור "הניצוץ" מתאר את אובדן שפיותו הסופר ג'ק טוראנס שכתוצאה מכך הוא רוצח את אשתו ובנו הקטן ללא כל טיפת רחמים. על-פי הסצנות המצמררות וההזויות ניתן להבין כי סטנלי קובריק הקפיד על חופש האומנות ללא צנזורה או הגבלות כלשהן שבסופו של דבר הובילו לשבירת מוסכמות ז'אנר האימה.



בסרט "הניצוץ" כיכבו ג'ק ניקולסון בתפקידו של הסופר הפסיכופתי, שלי דובאל בתפקידה של אשתו ודני לויד בתפקיד בנו הקטן של ג'ק. נכון לכתיבת שורות אלו, לא נחשפו פרטים נוספים, אך ברגע שיהיו כאלה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הניצוץ" בסרטם החדש של האחים וורנר
סרטים בקולנוע