מת'יו מקונוהיי בסרטו של נולאן

קולנוע
שחקן הקולנוע מת'יו מקונוהיי אישר את השמועות שלפיהן יככב בסרטו המדע בדיוני של כריסטופר נולאן "בין כוכבים" אשר צפוי להגיע לאקרנים ב-2014.

מת'יו מקונוהיי בסרטו של נולאן
מת'יו מקונוהיי בסרטו של נולאן

לאחר שנענע את ישבנו כחשפן בסרט הקומדיה "מג'יק מייק", מת'יו מקונוהיי מאשר את השמועות שלפיהן יככב בסרטו החדש של כריסטופר נולאן "בין כוכבים". הדיווח הגיע מאתר "הדדלין" אשר דיווח כי מקונוהיי חתם על החוזה הסרט וכי יככב בתפקיד הראשי.

מקונוהיי אשר כיכב בסרטים רבים מז'אנר הקומדיה והרומנטיקה בתפקידים דיי רדודים, מקבל סוף סוף את ההזדמנות להוכיח את יכולת המשחק הלא מנוצלת כדי להתקדם בסולם התפקידים בקריירתו. והפעם מדובר בסרטו של נולאן וכפי שאתם כבר יודעים ומכירים כל סרט של נולאן מספק את הסחורה ואת ציפיותיהם של מעריציו, ומה שבטוח, התפקיד הראשי אליו לוהק מת'יו מקונוהיי יאפשר לו להתקדם כמה צעדים בתעשייה.

"בין כוכבים" הינו סרט מדע בדיוני אשר נכתב על ידי אחיו של כריסטופר, ג'ונתן נולאן שהיה אחראי על התסריטים לטרילוגיית הסרטים המצליחה של סרטי "באטמן". התסריט לסרט "בין כוכבים" מבוסס על התיאוריה שהגה הפיזיקאי האמריקאי קיפ תורן לפיה הפתחים בחורי התולעת הנמצאים בחלל, מאפשרים לעבוד לממדים נוספים ע"י נסיעה בזמן.

עלילת הסרט "בין כוכבים" רובה תתרחש בחלל וכי תעקוב אחר קבוצת מדעים אשר עוסקים בחקר החלל ומחליטים לנסוע בזמן דרך חור תולעת בניסיון לשים את התיאוריות המדעיות במבחן. מי שיפקד על המשלחת לחלל יהיה אדם בשם קופר שאותו יגלם מת'יו מקונוהיי.

הסרט "בין כוכבים" יופק על-ידי אולפני פרמאונט בשיתוף עם אולפני האחים וורנר אשר היו חלק אינטגרלי בהפקת שלושת סרטי "באטמן" אשר בוימו על-ידי כריסטופר נולאן בעצמו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מת'יו מקונוהיי בסרטו של נולאן
סרטים בקולנוע