ניקולה פלץ או מייגן פוקס?

קולנוע
מייקל ביי ממשיך ללהק שחקנים מובחרים לסרטו "רובוטריקים 4" אשר מהווה טרילוגיה חדשה, הפעם לוהקה שחקנית הקולנוע הצעירה ניקולה פלץ.

ניקולה פלץ או מייגן פוקס?
ניקולה פלץ או מייגן פוקס?

כזכור, לפני 4 חודשים מייקל ביי בחן את ארבעת השחקניות; איזבל קורניש, ניקולה פלץ, גבריאלה ווילד ומרגרט קוואלי לתפקיד האישה היפה אשר עומדת לצידו של סאם בסרט. בעבר זו הייתה לראשונה מייגן פוקס, מאוחר יותר מי שקיבלה את ההזדמנות לככב לצידו של שיה לה באף הייתה רוסי הונטינגטון-ווייט לי. מי שנבחרה לבסוף להיכנס לנעליה של האישה הסקסית ולתפקיד בסרט "רובוטריקים 4" הייתה ניקולה פלץ אשר כיכבה בסרט הפנטזיה "איירבנדר: אווטאר - כשף האויר האחרון", וכמו כן תככב לצידם של מארק וולברג וג'ק ריינור בסרט הרובוטריקים החדש אשר יהווה המשך לטרילוגיה חדשה. הידיעה הגיעה מאתרו של מייקל ביי עצמו, בו אישר את ליהוקה של ניקולה פלץ, ובנוסף לא שכח גם לעדכן כי הכוכבת הלוהטת מייגן פוקס לא תככב בסרט "רובוטריקים 4" וזאת לאחר בקשות כה רבות מצד קהל המעריצים.

פלץ או פוקס?



בהתבסס על המידע ניקולה פלץ תככב לצידו של ג'ק ריינור בסרט "רובוטריקים 4" בו ילחם בילד סאם (מארק וולברג) אשר גדל להיות לאיש מבוגר עם ילדה לצידו. נכון לרגע זה פרטי העלילה עדיין לא ידועים וכאשר ישוחררו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.

הסרט "רובוטריקים 4" יופק ויבוים על-ידי מייקל ביי, מתסריטו של ארין קרוגר ("הצעקה 3") השחקנים המשתתפים בסרט הם; מארק וולברג, ברנטון טוויסט, ג'ק ריינור וניקולה פלץ. נכון לרגע זה לא שוחרר תאריך רשמי להפצת הסרט לאקרנים בארצנו, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקולה פלץ או מייגן פוקס?
סרטים בקולנוע