הסרטים המובילים של מארוול

קולנוע
קווין פיג התראיין לאחרונה וסיפר על תוכניותיהם של אולפני מארוול לגבי הסרטים "הנוקמים 2" ו-"שומרי הגלקסיה" לאחר הצלחתם עם הסרט "הנוקמים".

הסרטים המובילים של מארוול
הסרטים המובילים של מארוול

לאור הצלחת סרטו של ג'וס וודון "הנוקמים" אשר זכה לביקורות נלהבות ואף גרף ברחבי העולם כ-1.5 ביליון דולר, קווין פיג סיפר על הסרטים הבאים שלדעתו יגיעו לאותה רמה של הצלחה ואף יותר ממנה.

נשיא אולפני מארוול, קווין פיג התראיין למגזין הבריטי SFX העוסק בתכני המד"ב, וסיפר על הסרטים שעתידיים לצאת בעתיד הקרוב לבתי הקולנוע: "עלילות הסרטים "ת'ור: העולם האפל" ו-"שומרי הגלקסיה" יתרחשו בגלקסיה, במיוחד "שומרי הגלקסיה" שרובו יתרחש בחלל. אני חושב שהסרט "איירון מן 3" משלב בתוכו צוות שחקנים מגוון שבסופו של דבר יוביל להצלחת הסרט, ולשם בדיוק חתרתי".

קווין עוד הוסיף: "כאשר מסתכלים לעומקו על הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" ניתן לשער כי דמותו של קפטן אמריקה דומה במקצת לדמותו של איירון שאינם מסוגלים לעשות להתמודד ללא כוחם. שיין בלק תאר את עלילת הסרט "איירון מן 3" כסוג של מותחן פוליטי המתבסס על ספריו של טום קלנסי, שאגב אני מאוד אוהב. שכרנו את הבמאים שאנחנו עובדים איתם במשך שנים כי הם אהבו את הרעיון להפוך את ספרי המותחן לסרטים מצליחים המתמקדים בגיבורי העל".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסרטים המובילים של מארוול
סרטים בקולנוע