חשיפה: הפרוייקט הבא של כריסטופר נולאן

קולנוע
בימים אלה כריסטופר נולאן אומנם עוסק בהפקת הסרט "איש הפלדה" שצפוי לצאת לאקרנים ביוני השנה, אך כבר ידוע כי סרטו הבא שכריסטופר נולאן מתכנן לביים ייקרא "בין הכוכבים".

חשיפה: הפרוייקט הבא של כריסטופר נולאן
חשיפה: הפרוייקט הבא של כריסטופר נולאן

הסרט שצפוי להיות סרט מדע בדיוני נכתב על ידי ג'ונתן נולאן, שאחראי גם על התסריט לכל שלושת סרטי באטמן בבימויו של כריסטופר נולאן ועתיד לגולל את קורותיה של קבוצת פיזיקאים ואסטרופיזיקאי, מהמכון הטכנולוגי בקליפורניה, שמחליטים לצאת למסע בזמן, ומגיעים אל מימדים חלופיים.

התסריט מסתמך על תיאוריה שהגה הפיזיקאי האמריקאי קיפ תורן לפיה חורי התולעת דומים לחורים שחורים מבחינת הכבידה העצומה, אך בניגוד לחורים שחורים לחור התולעת ישנו פתח המאפשר מסע בזמן.

העבודה עליו החלה כבר ב-2006, אך אז על עבודת הבימוי שקד סטיבן שפילברג, כאשר נולאן היה עסוק בבימוי הסרט "האביר האפל". עם צירופו של נולאן לפרוייקט כבמאי הוא החל לכתוב עם אחיו, ג'ונתן נולאן, תסריט מחודש, כאשר שפילברג מתמקד בבימוי סרטו "רובופוקליפסה& quot; כשהוא נשאר כמפיק יועץ לסרטו של נולאן.

הסרט נמצא בשלבי הפקה מוקדמים מאוד וכריסטופר נולאן אישר כי הוא עובד על הפקת הסרט, אך בינתיים מתמקד בהכנת התסריט והכריז כי יעבוד באינטנסיביות רבה יותר על הסרט מיד לאחר ש"סופרמן: איש הפלדה" ייצא לבתי הקולנוע. את סופרמן יגלם הנרי קאוויל, הבריטי הראשון אי פעם שיגלם את סופרמן.

הסרט מופק בסיועם של אולפני האחים וורנר ופרמאונט יחד עם אולפני סינקופיה של נולאן. טרם דווח על תאריך מועד הפצה רשמי, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חשיפה: הפרוייקט הבא של כריסטופר נולאן
סרטים בקולנוע