ליאם ניסן בסרט המתח: "נונ-סטופ"

קולנוע
ליאם ניסן יככב בסרט המתח החדש "נונ-סטופ" בבימויו של ג'יומי קולט סירה ("בית השעווה" ו-"היתומה"), שלא בדומה לסרט "חטופה", ליאם נדרש להגן על מטוס מפני אדם המאיים להרוג את נוסעיו.

ליאם ניסן בסרט המתח: "נונ-סטופ"
ליאם ניסן בסרט המתח: "נונ-סטופ"

לאחר שזכה לשבחים רבים על ביצוע תפקידו בסרט "חטופה 2" שהיוותה המשך לעלילת הסרט הראשון, ליאם ניסן לוהק לסרטו החדש של ג'יומי קולט סירה שבו הוא מככב כמרשל פדרלי ביחידה לשירותי אבטחת מטוסים.

חברת ההפצה StudioCanal היא זו שרכשה את זכויות ההפצה ותהיה אחראית להפיץ את הסרט בחמישה מדינות (צרפת, בריטניה, גרמניה, אוסטרליה וניו זילנד) שבהן היא מפיצה בדרך כלל את כל סרטיה, יוניברסל פיקצ'רס תהיה זו האחראית כל הפצת הסרט בארצות הברית.

"נונ-סטופ" הינו סרט מתח חדש בכיכובו של ליאם ניסן המגלם את דמותו של ביל, מרשל פדרלי שתפקידו לשמור על מטוס נוסעים בעת טיסה ארוכת טווח. כאשר ביל יוצא לטיסה בינלאומית הוא מתחיל לקבל הודעות טקסט מאדם אשר נמצא גם הוא במטוס ומאיים להרוג מספר נוסעים בכל 20 דקות אם הוא לא יאשר העברה כספית בסכום של 150 מיליוני דולרים לחשבונו הסודי.




הסרט "נונ-סטופ" בויים ע"י ג'יומי קולט סירה, ובכיכובם של של ליאם ניסן, ג'וליאן מור, מישל דוקרי, סקוט מק'ניירי ונייט פארקר. עדיין לא שוחרר תאריך הפצה רשמי לעליית הסרט לאקרנים, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ליאם ניסן בסרט המתח: "נונ-סטופ"
סרטים בקולנוע