אנג'לינה ג'ולי: "בקרוב אפרוש מקריירת המשחק"

רכילות
ע"פ ראיון עם זוכת פרס האוסקר אנג'לינה ג'ולי, היא חשפה כי אין בכוונתה להמשיך את קריירת המשחק לעוד שנים רבות וכי טובת משפחתה היא מעל הכל.

אנג'לינה ג'ולי: "בקרוב אפרוש מקריירת המשחק"
אנג'לינה ג'ולי: "בקרוב אפרוש מקריירת המשחק"

אנג'לינה ג'ולי (37) השיבה על כמה שאלות בראיון לערוץ 4 הבריטי. כאשר היא נשאלה לגבי תוכניותיה לעתיד היא סיפרה: "אני חושבת שאני אוותר על קריירת המשחק שלי, עד כה זה פגע בהתבגרותם של ילדי, חשוב לי יותר להיות איתם, אני לא רוצה שהם ירגישו שאני לא שם כשהם צריכים אותי".

אנג'לינה הוסיפה "אני נהנתי להיות שחקנית קולנוע, ואני מודה שהיה לי את הזכות לעבוד בעבודה שכזו, היו לי הרבה חוויות מדהימות, אבל אם זה יגמר בקרוב, אני אהיה שמחה מאוד להיות לצד ילדי".

אנג'לינה סיפרה שהיא רוצה לתרום בדרכים אחרות: "כשאני מתעוררת בבוקר, גם אני כאמא צופה בחדשות כמו כולם, ואני רואה את כל מה שקורה בעולם, אין ספק שאני רוצה לעזור ולתרום לאנשים רבים". בנוסף, היא ציינה את העובדה שמאמציה הרבים לעזור לאנשים הפך לחלק גדול מחייה, וכהוכחה היא אימצה את בנה מדוקס בשנת 2002.

כמו כן, אנג'לינה ג'ולי לא לבד, בשנה שעברה גם בראד פיט רמז על פרישתו מקריירת המשחק כשאמר לתוכנית הטלוויזיה האוסטרלית "60 דקות" שאולי תוך 3 שנים הוא יוותר על קריירת המשחק שלו. "אני עדיין לא יודע מתי בידיוק אני אפסיק לשחק, אבל אני רואה שזה קרב ובא". הוסיף פיט, "יש לי תחומי עניין אחרים שבהם אני מעוניין יותר".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אנג'לינה ג'ולי: "בקרוב אפרוש מקריירת המשחק"
סרטים בקולנוע