הסוד של ויקטוריה נחשף, בשידור חי!

טלוויזיה
לכל הפאשניסטות וחובבי הביגוד, תצוגת האופנה הנחשקת של השנה מטעם VICTORIA'S SECRET תשודר ב-yes במקביל לארה"ב ואם האוסקר פחות רלוונטי עבורכן, תגיעו למקום הנכון, דרך לחיצה על השלט.

הסוד של ויקטוריה נחשף, בשידור חי!
הסוד של ויקטוריה נחשף, בשידור חי!

yes גאה לשדר את תצוגת האופנה המדוברת של "ויקטוריה סיקרט" במקביל לשידור בארה"ב! מידי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו. השנה תתקיים התצוגה, שנחשבת לתצוגת האופנה המושקעת והנצפית ביותר בעולם, בעיר ניו יורק.

כ-60 דוגמניות עתידות לצעוד על המסלול במהלך התצוגה ביניהן ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, דבון וינדזור, לאומי אנדרסון, טוני גארן שתשוב לאחר היעדרות בת חמש שנים, ברברה פאלבין חוזרת גם היא אל המסלול, שנאיה שאייק תשוב, וכך גם ויני הארלו ודוקי ת'וט שזו תהיה הופעתן הראשונה בתצוגת האופנה של "ויקטוריה סיקרט". וכמובן צפויות לחזור המלאכיות של ויקטוריה סיקרט, ביניהן אדריאנה לימה, קנדיס סוואנפול, מרתה האנט, סטלה מקסוול, לייסר יברו, טיילור היל, שרה סמפיו וסינדי ברונה.


שני בבוקר שלנו, אז העבודה תחכה קצת... | באדיבות yes

רשימת האמנים השנה ארוכה מתמיד: ביבי רקסה, The Chainsmokers, הלסי, קלסי בלריני, ריטה אורה, שון מנדס ו- The Struts. "הפקת התצוגה השנה שאפתנית מתמיד" אומר מפיק התצוגה אד ראזק, "יש לנו יותר אורחים מוזיקליים, יותר אופנה ויותר נושאים מתמיד, וכמובן, שישים דוגמניות על מכל העולם".

התצוגה תשודר ביום שני, בשעה 08:00, בערוץ yes DRAMA I yes VOD
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסוד של ויקטוריה נחשף, בשידור חי!
סרטים בקולנוע