ביתה של אנג'לינה ג'ולי תככב לצידה בסרט "Maleficent"

קולנוע
אנג'לינה ג'ולי וביתה ויויאן בת ה-4 יככבו לראשונה יחד על המסכים בסרט "Maleficent", הסרט מבוסס על אגדת הפיות בהפקת ענק של וורלד דיסני.

ביתה של אנג'לינה ג'ולי תככב לצידה בסרט "Maleficent"
ביתה של אנג'לינה ג'ולי תככב לצידה בסרט "Maleficent"

וורלד דיסני אישרה את הידיעה לסרט "Maleficent" וכי ביתה של אנג'לינה ג'ולי, ויויאן, תשחק בדמות הנסיכה הקטנה אורורה. הסרט יצולם בטכנולוגיית התלת מימד (3D), הסרט הינו רימייק (חידוש) לסרט היפייפיה הנרדמת משנת 1959 אשר בעלילתו החדשה חוקרים את מקורותיו של העכבר המרושע. אנג'לינה ג'ולי תשחק בתפקידה של הקוסמת המרשעת אשר מטילה כישוף על הנסיכה אורורה. אגב, כמה מסצינות הסרט מצולמות ממש בימים אלה בבריטניה.

עושה הרושם שהגורל עושה חסד עם משפחת ג'ולי אשר תוכל מעכשיו להתהדר לה בשחקנית נוספת למשפחה רחבת הכישרון. מקורב לאנג'לינה סיפר לעיתון הבריטי סאן כי "אנג'לינה חושבת שזאת תיהיה חוויה מהנה עבורה ועבור ביתה ויויאן שמשחקת ומשתלבת על סט הצילומים בטבעיות גמורה".

ואם בהפתעות עסקינן, עושה הרושם כי הופעתה של ויויאן בסרט הזה איננה ההפתעה היחידה וכי אחיה התאום ושמו הוא נוקס הולך גם הוא להשתתף באחת הסצינות בסרט זה. ע"פ שלא הוזכרו באותה ידיעה שאר שמות האחים האחרים של ויויאן: שילה, פאקס, זהרה ומדוקס, ייתכן וגם הם יהיו חלק מן ההפתעה הגדולה ויככבו או יקחו חלק בסרט.

שילה, אחותה הגדולה של ויויאן, לא מתלוננת במיוחד לאור העובדה ששיחקה בתפקיד אורח בסרט "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" שהופיע על מסכי הקולנוע ב-2008 בכיכובו של האבא בראד פיט. בכל אופן, הסרט "Maleficent" יעלה לאקרנים רק במרץ 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ביתה של אנג'לינה ג'ולי תככב לצידה בסרט "Maleficent"
סרטים בקולנוע