"בולרז" - פרקים 8-9: בסימן קאמבק

טלוויזיה
שני פרקים לסיום ואין כיוון לסוף ברור, מה שכן, ישנם לא מעט כיוונים לחזרה לדרך הישר, כאשר הדמויות המרכזיות מנסות לקבל או להשיג לעצמן חזרה את מה שעושה להם טוב.

"בולרז" - פרקים 8-9: בסימן קאמבק
"בולרז" - פרקים 8-9: בסימן קאמבק

תחילת פרק שמונה, תופים בבקשה... ספנס והסי.טי עושים שלום. ספנס כל כך מאושר, כאשר הוא נכנס לרכב ומתפרק בקטע טוב לגמרי, כשהוא שומע את השיר "Shake It Off" (לא הכי אופייני לסדרה) ופשוט מעלה חיוך, באחד הקטעים הקומיים הטובים של הסדרה עד כה. שני הפרקים הנוכחיים מעלים את ריקי במיני סיפור, כאשר עלילתו של ריקי הרבה יותר פשוטה וקלה וסובבת סביב הציר, שהוא עכשיו מבין שהיה המרכזי בחייו: בלה. הוא רוצה להשיב את האישה שהייתה לצידו והבינה שספגה השפלה אחת יותר מדי.

ריקי מהרהר על היחסים בין השניים ועל העובדה שהוא Player וילד בנשמתו, הוא מבין שהוא חייב לעשות מעשה בוגר והוא... לקנות תכשיטים. כמעט מעורר רחמים לצפות במזוקן הנפלא הזה, שעושה כמעט כל טעות אפשרית עם אישה אחת, בעוד הוא משכיב אחרות ללא הרף וללא צורך בקיום שיחת עומק עם אף אחת מהן.

הניסוי כמובן נכשל והטבעת הסופר יקרה, שריקי מעניק לבלה מתפרשת אצל שני הצדדים, איך לא, בדרכים אחרות והפיצוץ הלא מבוקר מתרחש יותר מהר מהזמן שלקח לעיריית תל אביב להחליט לגבי העיתוי של פיצוץ גשר מעריב. הפרק האחרון, אם כן, חייב להציע סגירה לסיפורי ריקי ובלה. או סוף מוחלט או התחלה חדשה. לכאן או לכאן, זה צריך להגיע בסופו של דבר.


(עוד שנייה בורח לי)

צ'ארלס גרין הוא בעל הקאמבק האמיתי והקלאסי, רק שלא באמת הכל הולך לו חלק כפי שאפשר לצפות. הוא נותן הופעה בסוכנות הרכב, לא כזו הכוללת מיקרופון בידיים או משהו הכולל לבוש מהודר, להיפך; מיסטר גרין השמנמן מכסה את גבו בזיעה, כאשר הוא הודף ודוחף שני רכבים כבדים ממקום למקום ומרגיש שוב את אהבת הקהל, במקום הכי לא צפוי - סוכנות הרכב.

צ'ארלס מחליט שזהו זה והולך ל-GM סיפרט, מציע את עצמו והפעם הבאה שהוא פוגש את מיסטר סיפרט היא באימון אישי לוחץ, מלחיץ ובעיקר כזה שמזכיר לצ'ארלס, שהוא זקוק למברשת הקשיחה ביותר בעולם על מנת להסיר את החלודה שנמצאת בציריו. סיפרט דוחף אותו מהמקום הכי פחות נעים; כינויים מעליבים לשמנים, לא בטוח שזה מה שישבור אותו, אבל לא בטוח שזה מה שיגרום לענק השמנמן והעדין לרצות לחזור. הבשורה הטובה מגיעה שהוא חוזר לאשתו הביתה ורואה את גורלו בתור שני פסים חיוביים במבחנת ההיריון.


(קום, קום. Sugar Tits. צילום: מתוך "בולרז")

שוב, סגירה אפשרית ופתוחה בפרק האחרון בנוגע לסימני ההנעה המחודשת לקריירה של צ'ארלס גרין וכמובן תלות אופציונאלית בבטן, שתלך ותתפח של אשתו הדומיננטית. הזוגיות של ג'ו וספנס מקבלת צד שלישי ודי מחייב, כאשר מר אנדרסון נכנס להם לורידים, נותן להם בראש על עלילות המסיבה והיאכטה וכמובן שחודר לנשמתו של ספנס עם דרישה להציל את המצב בסיפור בין אנג'י ו-ורנון. ספנס הכעוס מתרצה, בסופו של דבר, בזכות חברתו, לפגוש את אנג'י הקרציה ודווקא סוגר איתה מעגל, כאשר הוא מוסר את הצ'ק בשמחה ואפילו מוסיף התנצלות על הדרך, זכר לעבר המשותף והצעיר בין השניים. בצד אחר של העיר, ג'ו מנתב את העצבים על מר אנדרסון בשביל להניח תשתיות לחברה פרטית לניהול שחקנים, על מנת להתנתק מהבוס המעיק. ויקטור קרוז נותן לו אור חמים ונעים ותקווה.


(בטח את מחייכת עם 150 אלף ביד. צילום: מתוך "בולרז")

כאשר ספנסר מגיע עם הבשורות החיוביות על סגירת החוב לאנג'י, ורנון מקבל את הבשורה בשמחה, רג'י (כמובן) קצת פחות וספנס ממשיך לדרוך על רג'י בחינניות, כאשר הוא שופך את עלילותיו הפרטיות של רג'י עם אנג'י. דבר שמעלה את יחסיהם הסופר מאולצים של ורנון ורג'י על שרטון קליל. החוזה של ורנון בדרך, רג'י מחוץ לדרך (הלוואי) ומרבית הקלפים שוב בידיים של ספנסר.

הקלף האחרון שעדיין מקופל בחבילה של ספנסר הוא דווקא קלף מהעבר; ספנס מדבר עם הרופאה על השחקן בו הוא פגע (דן בלסאמו). ספנס מארגן לעצמו פינצ׳ור בשביל לפגוש את דן, שהוא בעל חברת גרר, המפגש הוא קריר, אבל משעשע. ספנס לוקח כרטיסים למשחק בייסבול, אשר היו מיועדים לג'ו בשביל דן, וג'ו מגיב בהתקף קנאה כמעט טיפוסי, כאשר הוא חושב שספנס מאחד כוחות עם מר אנדרסון השנוא, אבל הכל מתפוגג שהוא רואה את המשחק עצמו בטלוויזיה, בבר בו הוא נמצא "להטביע את יגונו".


(לך לנקות את המצפון. צילום: מתוך "בולרז")

בינתיים ספנס מתוודה באוזניי דן על הכניסה המכוונת בדן, בזמנו, המצפון מצוחצח וממורק ובשביל לתת עוד תחושת מנצח לחייו הבינוניים של דן הוא מעניק לו ולבנו רגעי תהילה בחינם. דן מקבל את ההזדמנות לרגעי התהילה האחרונים בהחלט ומשיב עם כדור לביצים של אחד הצלמים. הפרק שהתחיל בהומור משעשע ברכב של ספנס נגמר עם עוד סצנה, אשר מעלה חיוך ויוצרת כבר אפקט געגוע לקראת פרק הסיום של העונה, בשבוע הבא.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בולרז" - פרקים 8-9: בסימן קאמבק
סרטים בקולנוע