"בולרז" - פרקים 2-3: היה פיצוץ... במסיבה

טלוויזיה
הסדרה החדשה, בכיכובו של דוויין ג'ונסון (דה רוק), אשר עלתה ל-Yes בשבוע שעבר, מעלה הילוך עם כיוונים עלילתיים ועם מסיבת ענק, בפרק השלישי, אשר משאירה מקום רב לדימיון עבור הפרקים הבאים בתור.

"בולרז" - פרקים 2-3: היה פיצוץ... במסיבה
"בולרז" - פרקים 2-3: היה פיצוץ... במסיבה

חוזרים לצרוך את הסלע במנה שבועית. אחרי פרק הפתיחה הטוב והקליל, שהתבשל על אש קטנה בפיילוט; ספנסר, ריקי וצ'ארלס חוזרים לשני פרקים באותה הרוח ואווירת פוטבול, המלווה במוזיקת ראפ זורמת ומהנה גם כן. המוזיקה משרה על הסדרה את הרוח הקיצית, הקלילה והכיפית, אשר היא אמורה ליצור בקרב צופיה. תחילתה מתקיימת כבר בפתיח נהדר וקולע לרוח הסדרה בשיר Right Above It של ליל ויין.


(שיר שלוכד את תמצית הסדרה בדקה וטיפה של שיר הפתיחה)

ספנסר מתחיל את הפרק עם סצנה די תמימה, כאשר הוא חושב שהחתים שחקן חדש עבור החברה שלו, ג'ו, המנהל של ספנסר, שהוא דמות מבריקה וחריפה בפני עצמה, כבר מתחיל להרטיב מהרגע שהוא שומע את הבשורות, אבל הפערים, אשר מתגלים בין ספנס לג'ו, מתבררים בתור משהו בסיסי למדי שנקרא, בעגה המקצועית, "חוזה".

לאחר שכבר החתים את ריקי וחשב שהחתים עוד אחד מהשחקנים הבכירים בשוק, כאמור, ממשיך ספנסר במאמציו לסייע לורנון, האבא של החוב בן 300,000 הדולרים שלו. ספנס מרחרח סביב ורנון הבזבזן וחברו רג'י, הבזבזן הגדול עוד יותר ומארגן לעצמו ולג'ו מפגש עם ורנון והפמיליה שלו במסעדה.


(משפחה לא בוחרים. חברים כן. צילום: מתוך "בולרז")

רג'י מנסה להסיט את השיחה מספורט ועסקים ולשמר את אווז הזהב לעצמו והיריבות בין ספנסר לרג'י, עולה דרגה, כאשר ספנס מייעץ לורנון לשמור על הכסף שלו מחבריו, בראשם רג'י, שנראה בינתיים יותר חבר טוב לכספו של ורנון. ספנס ממשיך במנטרה שלו בסדרה ומייעץ לורנון ללמוד מטעויות העבר שלו והכי חשוב, הוא מצליח להחתים את ורנון על חוזה לניהול הכסף של ורנון (לשעבר, כספו של ספנסר).

על רקע הכסף האחרון שספנסר נידב לורנון, הוא מקבל טלפון ומתחיל בהסתבכות עם הבנק ומגלה שיש לו חשבון נוסף, אבל בו ממתין לו סכום זעום להסתדר, בן 3.000 דולר ובעוד שהוא מנסה לשדר "בלינג" ויוקרה, הוא נמצא על סף פשיטת רגל אישית והחשבון כמעט מרוקן ויבש ממזומן. וכאשר אין כסף בכיס, מה אפשר לעשות בשביל להרשים את אליתת הפוטבול המקומית? לבקש את היאכטה של הבוס הגדול, שלו ושל ג'ו. היאכטה מגויסת למען קיום אירוע למשיכת לקוחות פוטנציאליים.

הסדרה, אשר מתמקדת בעיקר בעלילתו של ספנסר עושה מדי פעם תזוזות לשתי עלילות הצד העיקריות מעבר לזו של ספנסר וזו אשר נחשבת חשובה ומרכזית יותר היא זו של ריקי ג'ארט המזוקן, השחקן בעל הנטייה להסתבך במה שרק אפשר; בגידות, מכות וקצת פוטבול.


(אפרופו מספרים... מה המספר שלך?. צילום: מתוך "בולרז")

ריקי עושה אימוני בכורה בקבוצתו החדשה ומקבל רמז עבה לגבי העובדה שהוא חייב להיות מקצוען ובטח שלא לריב על דברים משניים כמו מספר על הגב וכדומה וריקי, כמו שהצלחנו להכיר בפרק הראשון אומר א' ועושה ב' ומייד מנסה להרוויח את מספר המזל שלו חזרה משחקן בשם אלונזו, שלא מוכן לשחרר אפילו תמורת סכומים דמיוניים, ללבישת זוג מספרים על הגב.

התגובה של אלונזו לא מותירה ספק בנוגע ל"רומן", שיתפתח בינו לבין ריקי, שכבר באימון השני מקבל זובור ראשון, כאשר הוא מוצא את נעליו והפלאפון שלו בתוך מיכל מים וקרח. ריקי מגיב כפי שציפו ממנו ומשתולל על אלונזו ומסמן על הכיוון בין השניים - רומן בהמשכים.

עלילת המשנה השלישית שייכת לצ׳ארלס גרין, השמנמן, אשר עושה מכירה ראשונה לאחד ממאמניו של רג'י, אותו אחד שחקר אותו בפרק הראשון ומקבל ממנו הצעה מפתיעה לחזור. ההצעה מחלחלת לאיטה וצ'ארלס מתחיל להרהר הרהורים על הקריירה שזרק לפח. אבל עדיין קצת חושש לשתף את אשתו בלבטים.


(תגידי, את חושבת שאני שמן?. צילום: מתוך "בולרז")

שלושת העלילות מצטלבות ביום/ליל המסיבה הגדולה על היאכטה ולידה. ספנסר וג'ו רוצים לעשות עסקים וכמובן הרבה כיף תוך כדי. הכיף יכול לבוא לביטוי דרך משולש הקודש: סקס, סמים ואלכוהול. התחלת היום עוד נראית רגועה, אבל שחקני הפוטבול של היום הם לא אלו של הלילה ומרגע שהלילה יורד גם ג'ו נשאב לכיף ומתערבב קצת יותר מדי עם שחקני הפוטבול, שלא משאירים נחיר נקי וגרון או איבר מין יבשים.

כאשר ספנסר תופס את ריקי לרגע, בשביל ללבן את ענייני המכות האחרונות שהוא היה מעורב בהן, הוא חושף בפניו, שהבחורה האחרונה שנכנסה איתו למיטה (ולא חברה שלו שקנתה לו שרשר מכספו שלו) היא לא אחרת מאשר אמו של אלונזו, האיש בעל המספר המריבה. נקמה מתוקה ולא מכוונת; ריקי משכיב על הגב את אימו של אלונזו, אשר נושא על גבו את המספר הנחשק של ריקי.

הגזרה החמה ביותר של שני הפרקים הנוכחיים היא גזרת ההולכת ומתחממת בין ספנסר ורג'י; למרות ששניהם, כביכול מעוניינים בטובתו של ורנון, הם אינם מצליחים להגיע לעמק השווה, בלשון המעטה. בעת המסיבה, בעיקר, הם מתעמתים בלי הרבה רעש מספר פעמים. אבל לקראת הסוף, ספנסר סופג עקיצה אחת יותר מדי מרג'י, שהוא טיפוס מעצבן לכל דעה ומקבל דחיפה או שתיים.


(אותי אתה לא דוחף. צילום: מתוך "בולרז")

מסתבר שדחיפה אחת מהר אדם דוגמת ספנסר מספיקה בשביל לחמם את הסצנה ולפרק את רג'י על שולחן הדי.ג'יי. ההתעשתות המתבקשת מצידו של ספנסר היא לעמוד ולנאום לעיניי ואוזני הקהל הרחב, אבל דווקא מי שדופק לו את הכל הוא ג'ו השיכור שמשתמש ב-N’ Word ומועף למים כלאחר כבוד. כך נחתמים להם שלושת הפרקים הראשונים עם ג'ו במים וספנס עם הראש, קצת מעל המים מבחינה כלכלית אישית ועם אופציה לקצת יותר מבחינת העסק ההולך ומנסה להמריא.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בולרז" - פרקים 2-3: היה פיצוץ... במסיבה
סרטים בקולנוע