רוברט רדפורד יביים סרט חדש עם שיה לה-באף

קולנוע
רוברט רדפורד, מביים ומפיק סרט מותחן פוליטי בשם "המוצא האחרון" המבוסס על ספרו של ניל גורדון בעל אותו שם אשר יצא לאור בשנת 2003. התסריט מתבסס על הספר שנכתב על-ידי לם דובס, כשההפקה יצאה לדרך בוונקובר, קנדה, בסתיו 2011. בסרט מככב שיה לה באף, ככתב בשם בן שפארד.

רוברט רדפורד יביים סרט חדש עם שיה לה-באף
רוברט רדפורד יביים סרט חדש עם שיה לה-באף

העלילה מתמקדת באלמן ג'ים גראנט (בגילומו של רוברט רדפורד), חבר לשעבר בארגון רדיקלי שמאלני בארה"ב בשם Weather Underground Organization, המבוקש מאז שנות ה-70 על ידי הרשויות בארצות הברית בגין שוד בנק במישיגן ורצח מאבטח הבנק (שוטר שלא בשירות), לאחר מעשיו הוא מסתתר מפני לשכת החקירות הפדרלית FBI במשך שלושה עשורים תחת זהות של תובע בעיר אלבני שבמדינת ניו יורק. זהותו נחשפת על-ידי כתב צעיר ושאפתן בשם בן שפארד (בגילומו של שיה לה-באף), כעת עליו למצוא אדם שיוכל לטהר את שמו לפני שיילכד בידי הרשויות הפדרליות, וזאת תוך כדי שהוא מגן על בתו בת ה-11.

רדפורד מגלם את ג'ים גראנט כשלצדו משתתפים בסרט גם שיה לה באף, סוזן סראנדון, ג'ולי כריסטי, טרנס הווארד, ברנדן גליסון (הידוע כעין הזעם מודי מסדרת סרטי הארי פוטר) המגלם מפקד לשעבר ממשטרת מישיגן, כאשר השחקנית-ילדה, ג'קי אוואנקו נוטלת חלק לראשונה בסרט באורך מלא כשהיא מגלמת את בתו בת ה-11 של גיבור הסרט.

בכורת של הסרט "המוצא האחרון" צפויה להתרחש בפסטיבל הסרטים של ונציה ובפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו בספטמבר השנה וכחודש לאחר מכן ייצא הסרט לבכורה עולמית בשלל מסכי הקולנוע בארץ ובעולם. בארץ הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 15 בנובמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רוברט רדפורד יביים סרט חדש עם שיה לה-באף
סרטים בקולנוע