וונדר וומן וגרין לנטרן בקרוב בבתי הקולנוע?

קולנוע
לוח זמנים עתידי ולא רשמי של אולפני האחים וורנר ו-DC קומיקס הופץ ברשת ונחשפת בו רשימת סרטים מתוכננים, ביניהם מפגש פסגה קולנועי של גרין לנטרן ופלאש, כמו גם סרט עצמאי של וונדר וומן.

וונדר וומן וגרין לנטרן בקרוב בבתי הקולנוע?
וונדר וומן וגרין לנטרן בקרוב בבתי הקולנוע?

למרות שאנו יודעים שכרגע אולפני האחים וורנר מפגרים במקצת מאחורי אולפני מארוול בכל הקשור להפקת סרטיהם אשר מבוססים על ספרי הקומיקס שלהם, עושה הרושם שבכנס קומיקון אשר ייפתח את שעריו בסן דייגו ב-27 ביולי 2014, עשוי לחשוף רשימת סרטים מתוכננים של DC קומיקס והאחים וורנר.

על-פי מקורות שונים, מבקרת הקולנוע ניקי פינק, טוענת כי הסרטים המוצגים ברשימה שלפניכם, הם הסרטים שאולפני האחים וורנר ו-DC קומיקס מתכננים להוציא בעשור קרוב, כשחלקן כבר בשלבי הפקה שונים.

* מאי 2016: "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"
* יולי 2016: "שאזאם"
* חג המולד 2016: "סאנדמן"
* מאי 2017: "ליגת הצדק"
* יולי 2017: "וונדר וומן"
* חג המולד 2017: "מפגש הפסגה של פלאש וגרין לנטרן"
* מאי 2018: "איש הפלדה 2"

ובינתיים, אם תהיתם מדוע מועד ההפצתו של הסרט "באטמן נגד סופרמן" נדחה, זה לא בשל התסריט או אי זמינותם של בן אפלק וג'סי אייזנברג, אלא בשל העובדה שהסרט יהווה הקדמה לסרט "ליגת הצדק" אשר יצולם מיד עם תום צילומי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". כמו כן, לפי מקור עלום, נראה שבדומה למה שמארוול עשתה עם "הנוקמים", הסרט יכלול גיבורי על שיופיעו לראשונה ודמותם תעבור פיתוח קולנועי רחב יותר, אלה כוללים דמויות כמו סייבורג ופלאש. בנוסף, גרין לנטרן צפוי להופיע (מה שכן ריאן ריינולדס לא ישוב לגלם אותו...). ייתכן שאקוומן יופיע בסרט "ליגת הצדק", אך האחים וורנר עדיין בעיצומם של דיונים וסבב משא ומתן באשר לשחקנים הצפויים להופיע בדמויות אלה.



נראה שמלבד לפרוייקטים ידועים כמו "ליגת הצדק" והעיבוד הקולנועי ל"סאנדמן" של ניל גיימן, משובץ ברשימה גם סרט עצמאי של וונדר-וומן, אשר גל גדות צפויה לככב בו ויהיה לעיבוד הקולנועי העצמאי הראשון של אשת החיל, שבעבר גולמה רק בטלוויזיה על ידי לינדה קרטר, בסדרת הטלוויזיה "וונדר וומן" מהשנים 1975-1979, כאשר הדמות זוכה להצלחה רבה יותר ביקום האנימציה הקולנועי של DC קומיקס. קרי ראסל דובבה את הדמות בסרט האנימציה "וונדר וומן" מ-2009.

האם גל גדות צפויה לככב בסדרת סרטים של "וונדר וומן"? תלוי את מי שואלים; זמן קצר לאחר שלוהקה ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" (המתוכנן לצאת לאקרנים במאי 2016), דווח בארץ ובעולם כי החוזה של גדות מול האחים וורנר כלל שני סרטים נוספים - "ליגת הצדק" והסרט העצמאי של "וונדר-וומן" . אך עם זאת, באולפנים סירבו לאשר את הידיעה. כמו כן, יש לזכור שגם לרשימה הנ"ל אין כל אישור רשמי, אך העובדה שרבים מהפרויקטים הללו בפיתוח מזה זמן מה, או לפחות נידונו בעבר לא מעט פעמים, תורמת לאמינות הרשימה שפורסמה. כעת נותר רק לקוות לאישור הרשמי הצפוי להגיע בכנס קומיקון שייפתח כאמור בסן דייגו ביולי 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וונדר וומן וגרין לנטרן בקרוב בבתי הקולנוע?
סרטים בקולנוע