"ההוביט: לשם ובחזרה" אאוט "קרב חמשת הצבאות" אין

קולנוע
אין ספק שזו הייתה הפתעה: הבמאי הניו זילנדי פיטר ג'קסון הצהיר קבל עם ועדה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו כי שם הסרט השלישי ישונה וייקרא "ההוביט: קרב חמשת הצבאות".

"ההוביט: לשם ובחזרה" אאוט "קרב חמשת הצבאות" אין
"ההוביט: לשם ובחזרה" אאוט "קרב חמשת הצבאות" אין

בדף הפייסבוק הרשמי שלו כתב הבמאי עטור הפרסים, פיטר ג'קסון כי צוות ההפקה חש שהשם "לשם ובחזרה" אינו מתאים בעבור הטרילוגיה ובעקבות אירועי "ההוביט: מפלתו של סמאוג". תורין והחבורה כבר הגיעו לשם ובכך שם הסרט השלישי חוטא, ולכן התשיך ג'קסון וכתב כי בעת אירועי הפרמיירה וסבבי הבכורות לסרט השני בטרילוגיית ההוביט, פיטר ניהל דיונים שונים מול המפיצים, אולפני האחים ורנר והציע להחיות את שם הסרט השלישי ולשנותו. הוחלט לשוב לרעיון הזה בהמשך השנה עד שיצפו בעותק לא ערוך של הסרט. באמצע אפריל 2014 ישב פיטר ג'קסון עם המפיקים של אולפני האחים ורנר ולאחר צפייה הוסכם כי יש לשנות את שם הסרט, וכך חשף פיטר כי הסרט ייקרא "ההוביט: קרב חמשת הצבאות.



טוב שלסרט לא מחכה גורל דומה לזה של סרט ההמשך של "איש הפלדה", מאחר ולאולפני האחים ורנר לערוך שינויים רבים והסרט "באטמן נגד סופרמן" הספיק לקבל שלל שמות זמניים וזאת לפני שבכלל החלו הצילומים...

מה גם שבעבר נשקלה הצעה לקרוא לסרט השלישי בשם "ההוביט: אל תוך האש" ובהתחשב בשם המוזר הזה, ההצעה הנוכחית טובה בהרבה. הגם שהשם "ההוביט: לשם ובחזרה" עשוי להוות בסופו של דבר שמה של הטרילוגיה בכללותה. הסרט השלישי יכלול את מאבקם של תושבי עיר האגם וההר הבודד כנגד הדרקון ובואם של צבאות האורקים. בנוסף חשף פיטר ג'קסון כי הגרסה המורחבת של "ההוביט: מפלתו של סמאוג" תצא זמן קצר לפני צאת הסרט השלישי לאקרנים, בדומה לנהוג בעבר, וכי הגרסה המורחבת תכלול כחצי שעה נוספת לעומת הסרט הראשון שכלל 12 דקות נוספות בלבד.

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות" צפוי לצאת לאקרנים בדצמבר 2014 ואירוע הבכורה ייערך בלונדון.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההוביט: לשם ובחזרה" אאוט "קרב חמשת הצבאות" אין
סרטים בקולנוע