הנה זה מגיע: "עלייתו של האביר האפל"

קולנוע
סרט ההמשך לבאטמן בכיכובו של ברוס ווין (כריסטיאן בייל) טומן בתוכו הפתעות של ממש, אפקטים, שחקנים ברמה, עלילה מעניינת וכמובן את באטמן האהוב עלינו, האם במאי הסרט (כריסטופר נולאן) הצליח לעשות עבודת קודש ולהביא סוף סוף קלאסיקה אחרי שלל סרטים די מבטיחים אבל לא מקיימים בשנה החולפת?

הנה זה מגיע: "עלייתו של האביר האפל"
הנה זה מגיע: "עלייתו של האביר האפל"

התשובה לשאלת ההקדמה היא: אכן כן. כריסטופר נולאן יודע את העבודה טוב יותר מקודמיו בשלל סרטי באטמן הקודמים, ובעצם מה שהוא עושה הוא דבר פשוט, מכוון לקהל אחר, קהל יעד בוגר יותר והרבה יותר "אינטליגנטי" ;. אם בעבר העלילה הייתה ברורה מראש, אז שהפעם (כמו בסרטים האחרים בבימויו של נולאן) הבמאי המצליח בוחר להמשיך במה שכבר יצר כפנים חדשות לאלה של באטמן האגדי.

בייל ונולאן
זה התחיל עוד בשנת 2005 בסרטו הראשון של כריסטופר נולאן "באטמן מתחיל" שבעצם התחילה את הטרילוגיה המחודשת של באטמן, זה המשיך לסרט מדהים ב-2006 ששמו "יוקרה" בכיכובם של יו ג'קמן, כריסטיאן בייל, מייקל קיין וסקרלט ג'והנסון, עבר לסרט השני והדי מוצלח של נולאן בשנת 2008 "האביר האפל", וכעת באטמן חוזר עם אותו במאי ענק בשם נולאן, אותו שחקן כריסטיאן בייל, שלוקח את התפקיד למקומות הכי אפלים שבאטמן שוכן בהם ומשם מצמיח דמות נהדרת שניתן להתאהב בה כל פעם מחדש. להתחשב בעובדה שבייל ונולאן עובדים יחדיו במשך 7 שנים בסדרה של 3 סרטים מאוד מצליחים, מכאן יהיה נורא קשה לצפות באכזבה אלא בהצלחה נוספת של בייל ונולאן לסרט הרביעי בתקופה כה קצרה.



ולסיכום
אנחנו החלטנו, "עלייתו של האביר האפל" הוא ללא ספק הסרט של שנת 2012, עם הפקה של 250 מיליון דולר, שלל כוכבים ענקיים, במאי ענק בדמותו של נולאן שיודע איך לנצח על כל האחרים, פופקורן, קולה קרה ואנחנו מוכנים, חוויה של ממש. ציון סופי: 10/10 (וזה עוד לפני ששוחרר לאקרנים).

עלייתו של האביר האפל ישוחרר לבתי הקולנוע השונים ברחבי ישראל ביום שישי הקרוב (20 ביולי 2012). מלבד זאת הולכת להתקיים הקרנה בבית הקולנוע החדש יס פלאנט בראשל"צ, הקרנה זו הינה הקרנה מיוחדת מעבר לעובדה שזאת הקרנת בכורה וכי המקום נפתח בעצם לראשונה לקהל הרחב, שווה ללכת ולבדוק מקרוב.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הנה זה מגיע: "עלייתו של האביר האפל"
סרטים בקולנוע